ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی واچ 5 سامسونگ احتمالا به قابلیت سنجش دمای واقعی بدن مجهز می‌شود

گلکسی واچ 5 سامسونگ می‌تواند به بهترین ساعت هوشمند سامسونگ تبدیل شود. طبق گزارش‌ها و شایعاتی که منتشر شده، ظاهرا کره‌ای قصد دارند عملکرد دماسنج را به ساعت هوشمند خود اضافه کنند و گفته می‌شود ...

مرضیه فرجی
نوشته شده توسط مرضیه فرجی | ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۰

گلکسی واچ 5 سامسونگ می‌تواند به بهترین ساعت هوشمند سامسونگ تبدیل شود. طبق گزارش‌ها و شایعاتی که منتشر شده، ظاهرا کره‌ای قصد دارند عملکرد دماسنج را به ساعت هوشمند خود اضافه کنند و گفته می‌شود این دستگاه پوشیدنی در ماه آگوست (مرداد - شهریور) عرضه خواهد شد.

در تابستان، سامسونگ از گلکسی واچ 4 در دو نسخه ساده و کلاسیک رونمایی کرد که با ویژگی‌ها و قابلیت‌های متمایز خود بسیار محبوب شده بودند. با این حال سامسونگ در آینده گلکسی واچ 5 سامسونگ را معرفی خواهد کرد و تاکنون شایعات بسیاری در مورد این دستگاه منتشر شده است. «ETNews» در گزارش جدید ادعا می‌کند که گلکسی واچ 5 سامسونگ دارای یک سنسور سنجش دما است که می‌تواند دمای بدن را بررسی کند.

گلکسی واچ 5

موارد استفاده سنسور سجنش دما گلکسی واچ 5

در این گزارش آمده است، هدف از قرار دادن این سنسور تشخیص علائم اولیه ابتلا به کرونا است و همچنین می‌تواند برای ردیابی سایر عفونت‌ها و چرخه تخمک‌گذاری در بانوان مورد استفاده قرار گیرد.

این فناوری به‌طوری توسعه داده شده که قادر است دمای بدن را فارغ از تاثیر عوامل خارجی مانند نور خورشید اندازه بگیرد. سازندگان همچنین ادعا دارند ورزش کردن (که سبب افزایش دمای بدن می‌شود) تاثیری در اندازه‌گیری‌های این سنسور نخواهد داشت. درحقیقت، این سنسور دمای داخلی بدن را اندازه می‌گیرد.

محققان برای ساخت چنین سنسوری، فناوری اندازه‌گیری طول موج‌های تابش مادون قرمز ساطع شده از پرده گوش را توسعه داده‌اند. بدین ترتیب می‌توان دمای واقعی بدن را اندازه گرفت.

این نشریه ادعا می‌کند ساعت هوشمند آینده سامسونگ در ماه آگوست وارد بازار خواهد شد یعنی زمان در ماه‌های مرداد یا شهریور. غول فناوری مستقر در کره گلکسی واچ 4 را نیز در در مراسم آنپکد معرفی کرده بود که مرداد سال جاری برگزار شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی