ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مک مینی
تکنولوژی

مینگ-چی کو: مک مینی جدید تا سال آینده وارد بازار نخواهد شد

«مینگ-چی کو» تحلیلگر معتبر اپل که اخیرا گفته بود این شرکت مک مینی جدید را در سال 2022 راهی بازار خواهد کرد، اکنون ادعا کرده که غول فناوری این دستگاه را تا سال 2023 وارد ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

«مینگ-چی کو» تحلیلگر معتبر اپل که اخیرا گفته بود این شرکت مک مینی جدید را در سال 2022 راهی بازار خواهد کرد، اکنون ادعا کرده که غول فناوری این دستگاه را تا سال 2023 وارد بازار نخواهد کرد.

هفته گذشته و پیش از رویداد Peek Performance اپل، کو اعلام کرد که این شرکت قصد دارد در سال 2022 یک مک مینی جدید و یک نمایشگر اکسترنال 27 اینچی بدون فناوری مینی LED معرفی کند و در سال 2023 شاهد نسل جدید آی مک پرو یا مک پرو خواهیم بود. او حالا با انتشار توییت جدیدی، پیش بینی قبلی خود را اصلاح کرد و این بار معتقد است که اپل تمام این محصولات را زودتر از سال آینده عرضه نخواهد کرد.

مک مینی

مک مینی جدید با چیپ M2

در حال حاضر، مک مینی M1 در کنار سایر مدل‌های قدیمی‌تر که همچنان دارای تراشه‌های اینتل هستند فروخته می‌شود و اپل احتمالا مدل به‌روز شده آن را به تراشه‌های M2 یا M2 پرو مجهز خواهد کرد. مارک گورمن از بلومبرگ نیز اخیرا توییت کرده بود که اپل نسخه‌های M2 مک بوک پرو 13 اینچی، آی‌مک 24 اینچی و مک مینی را در دست توسعه دارد.

طبق اطلاعاتی که منتشر شده، انتظار می‌رود چیپ M2 دارای همان پردازنده 8 هسته‌ای باشد اما سرعت و کارایی آن بهبود پیدا کند و پردازشگر گرافیکی آن نیز 9 یا 10 هسته‌ای باشد.

درباره چیپ M2 پرو هنوز جزئیات زیادی در دسترس وجود ندارد، اما می‌تواند دارای یک پردازنده 12 هسته‌ای باشد. چیپ M1 پرو فعلی دارای یک پردازنده 10 هسته‌ای و پردازشگر گرافیکی 16 هسته‌ای است، بنابراین می‌توان انتظار داشت که اپل در چیپ جدید به دنبال تقویت عملکرد گرافیکی نیز باشد.

همچنین اخیرا برخی منابع ادعا کرده بودند که مک بوک ایر جدید و مک‌بوک پرو 13 اینچی با چیپ M2 احتمالا اواخر 2022 معرفی خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی