ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اکسپریا Ace 3
تکنولوژی

رندرهایی از اکسپریا Ace 3 منتشر شد؛ گوشی کوچک سونی با نمایشگر 5.5 اینچی

سونی هر از چند گاهی، گوشی جدیدی از سری اکسپریا Ace رونمایی می‌کند. اوایل سال جاری سونی اکسپریا Ace 2 با چیپ هلیو P35 معرفی شده بود و حالا اولین رندرهای از نسخه سوم آن ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

سونی هر از چند گاهی، گوشی جدیدی از سری اکسپریا Ace رونمایی می‌کند. اوایل سال جاری سونی اکسپریا Ace 2 با چیپ هلیو P35 معرفی شده بود و حالا اولین رندرهای از نسخه سوم آن با نام اکسپریا Ace 3 منتشر شده است.

طبق رندرهایی که توسط OnLeaks و Zollege به اشتراک گذاشته شده، این گوشی از نمایشگر 5.5 اینچی بهره خواهد برد و دارای ابعادی به اندازه 139.7 در 68.7 در 9.1 میلی‌متر است. برای مقایسه، اکسپریا 10 مارک 3 از نمایشگر 6.0 اینچی و ابعاد 154 در 68 در 8.3 میلی‌متر و آیفون 13 مینی دارای ابعادی به اندازه 131.5 در 64.2 در 7.7 میلی‌متر است. بنابراین، اکسپریا Ace 3 کوچک‌ترین گوشی بازار نخواهد بود اما در مقایسه با بسیاری از گوشی‌های اندرویدی موجود بسیار کوچک‌تر است.

همچنین طبق این رندرها، جک 3.5 میلی‌متری هدفون در بالا دستگاه و اسلات سیم کارت در لبه سمت چپ آن دیده می‌شود که مانند مدل‌های قبلی سری Ace احتمالا جایی برای قرار دادن کارت microSD نیز در آن وجود خواهد داشت. حسگر اثر انگشت دستگاه نیز در سمت راست و روی کلید پاور آن قرار گرفته است.

مشخصات احتمالی اکسپریا Ace 3

سایر مشخصات دستگاه هنوز قابل تایید نیستند. هرچند در این گزارش به چیپ اسنپدراگون 888 اشاره شده اما به نظر نمی‌رسد گوشی‌های سری Ace سونی به چنین تراشه قدرتمندی مجهز شود. نسل اول این دستگاه با چیپ اسنپدراگون 630 و نسل دوم آن با چیپ هلیو P35 عرضه شده بودند. احتمالا مجهز شدن به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی نیز وجود دارد و گفته می‌شود تک دوربین روی پنل پشتی آن سنسور 13 مگاپیکسلی خواهد بود.

هرچند سونی هنوز چیزی را به طور رسمی اعلام نکرده، اما انتظار می‌رود تا اکسپریا Ace 3 در ماه ژوئن (خرداد - تیر) معرفی شود. همچنین باید به این نکته توجه کرد که گوشی‌های این سری به صورت انحصاری فقط وارد بازار ژاپن می‌شوند، بنابراین امیدوار نیستیم تا این گوشی وارد بازار جهانی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی