ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جعبه گشایی گلکسی A53 5G
تکنولوژی

انتشار ویدیوی جعبه گشایی منتسب به گلکسی A53 5G: خبری از شارژر نیست

سامسونگ احتمالا تا چند روز آینده از گلکسی A53 پرده‌برداری خواهد کرد، اما حالا ویدیویی منتشر شده که ظاهرا جعبه‌گشایی این دستگاه را نشان می‌دهد. بر اساس این ویدیو، خبری از شارژر در جعبه گلکسی ...

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۸:۱۵

سامسونگ احتمالا تا چند روز آینده از گلکسی A53 پرده‌برداری خواهد کرد، اما حالا ویدیویی منتشر شده که ظاهرا جعبه‌گشایی این دستگاه را نشان می‌دهد. بر اساس این ویدیو، خبری از شارژر در جعبه گلکسی A53 5G نخواهد بود که با شایعات اخیر در یک راستا قرار دارد.

ظاهرا سامسونگ باز هم نتوانسته اطلاعات خود را به خوبی حفظ کند. به تازگی ویدیویی توسط یک یوتیوبر به اشتراک گذاشته شده که در آن، جعبه‌گشایی گلکسی A53 5G انجام می‌شود. در ادامه این ویدیو را مشاهده می‌کنید:

گلکسی A53 5G بدون شارژر عرضه می‌شود؟

پیش‌تر اشاره کردیم که احتمال دارد سامسونگ در تاریخ 26 اسفند از میان‌رده‌های جدیدش مانند گلکسی ‌A53 5G رونمایی کند و حالا هم ویدیوی جعبه‌گشایی‌اش منتشر شده است. توجه داشته باشید که صحت این ویدیو قطعی نیست، اما احتمال واقعی بودن آن بالاست.

در این ویدیو می‌توانید نگاهی زودهنگام به گلکسی A53 5G و جعبه‌اش داشته باشید. مهم‌ترین نکته‌ای که در این ویدیو به چشم می‌خورد، عدم حضور شارژر در جعبه میان‌رده جدید سامسونگ است. ظاهرا کره‌ای‌ها می‌خواهند شارژر را از جعبه تمام محصولاتشان حذف کنند. طبق این ویدیو، تنها محتویات موجود در جعبه، کابل شارژ و سوزن سیم‌کارت در کنار خود گوشی هستند.

سامسونگ گلکسی ای 53 5 جی احتمالا در چهار رنگ عرضه خواهد شد که در این ویدیو رنگ آبی‌اش را می‌بینیم. این ویدیو همچنین شباهت طراحی این گوشی هوشمند به نسل قبلی‌اش را تایید می‌کند. همچنین اثری از جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیست و احتمالا قرار است شاهد حذف این مورد نیز باشیم.

به نظر شما سامسونگ شارژر را از جعبه میان‌رده جدیدش حذف خواهد کرد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی