ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نینتندو سوییچ
تکنولوژی

نینتندو سوییچ دوباره پرفروش‌ترین کنسول در ایالات متحده شد

نینتندو سوییچ با پیشی گرفتن از ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 از نظر تعداد و ارزش دلاری، پرفروش‌ترین کنسول ماه فوریه ایالات متحده بوده است. در ماه ژانویه، پلی استیشن 5 به ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۸:۴۵

نینتندو سوییچ با پیشی گرفتن از ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 از نظر تعداد و ارزش دلاری، پرفروش‌ترین کنسول ماه فوریه ایالات متحده بوده است. در ماه ژانویه، پلی استیشن 5 به عنوان پرفروش‌ترین کنسول بازی ایالات متحده، جایگاه اول را به خود اختصاص داده بود و سوییچ پشت سر ایکس باکس سری ایکس قرار داشت.

طبق اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط «مت پیسکاتلا»، مدیر اجرایی و مشاور گروه ان‌پی‌دی (NPD Group) شرکت آمارگیری صنعت بازی، سوییچ و پلی استیشن 5 از زمانی که کنسول سونی در اکتبر گذشته به برتری سه ساله کنسول دستی نینتندو پایان داد، جایگاه‌های خود را به عنوان کنسول برتر عوض کرده‌اند. عرضه نسخه اولد (OLED) سوییچ باعث شد تا در ماه‌های نوامبر و دسامبر 2021 نینتندو یک بار دیگر جایگاه اول را تصاحب کند.

علاوه بر این موارد، تاکنون در سال 2022، نینتندو سوییچ بیشترین دستگاه‌های فروخته شده را داشته و پلی استیشن 5 بیشترین درآمد را کسب کرده است.

نینتندو سوییچ

کمک کمبود جهانی تراشه به برتری نینتندو سوییچ

البته برخی مسائل در برتری نینتندو سوییچ دخیل بوده‌اند. کمبود جهانی تراشه در سال‌های گذشته که هنوز هم ادامه دارد، باعث شده تا خرید پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس برای بسیاری از طرفداران سخت شود و حتی کمبود آن‌ها باعث افزایش قیمت دستگاه‌های موجود شده است. در همین حال، سوییچ که حالا پنح سال از زمان عرضه آن می‌گذرد، حتی با وجود کاهش 20 درصدی تولید نینتندو در مارس 2022، همچنان در فروشگاه‌ها یا به صورت آنلاین قابل خرید است.

باید دید جنگ بین کنسول‌های نینتندو، سونی و مایکروسافت زمانی که کمبودهای به وجود آمده برطرف شود، به چه صورت دنبال خواهد شد.

همانطور که انتظار می‌رفت، Elden Ring نیز موفق شد تا عنوان پرفروش‌ترین بازی ماه فوریه ایالات متحده را کسب کند. با این حال، نکته قابل توجه این است که بازی در تاریخ 25 فوریه منتشر شده، بنابراین تنها در چهار روز موفق شده تا این عنوان را کسب کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی