ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جعبه‌گشایی آیفون 13 و 13 پرو سبز رنگ [تماشا کنید]

اپل چند روز پیش در جریان رویداد «Peek Performance» از نسخه جدید آیفون 13 و 13 پرو رونمایی کرد که البته تنها تفاوت‌شان با مدل‌های اصلی، رنگ سبز آن‌هاست. حالا شاهد انتشار ویدیوهای جعبه‌گشایی این ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

اپل چند روز پیش در جریان رویداد «Peek Performance» از نسخه جدید آیفون 13 و 13 پرو رونمایی کرد که البته تنها تفاوت‌شان با مدل‌های اصلی، رنگ سبز آن‌هاست. حالا شاهد انتشار ویدیوهای جعبه‌گشایی این محصولات هستیم که رنگ جدید آن‌ها را به تصویر می‌کشند.

این گوشی‌های هوشمند از تاریخ 18 مارس (27 اسفند) در اختیار خریداران قرار می‌گیرند، اما پیش از این تاریخ، رنگ جدید آیفون 13 و 13 پرو در اختیار یوتیوبرها قرار گرفته که ویدیوی جعبه‌گشایی آن‌ها را منتشر کرده‌اند. یکی از این افراد، «مارکز براونلی» یا همان MKBHD است که در ادامه ویدیوی آن را می‌بینید:

آیفون 13 و 13 پرو سبز رنگ

همانطور که بالاتر گفتیم، این محصولات تفاوتی با رنگ‌های دیگر ندارند و تنها در رنگی جدید در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. در گذشته هم شاهد چنین رویکردی برای آیفون 12 بودیم و کوپرتینویی‌ها در اوایل سال گذشته میلادی از نسخه بنفش آیفون 12 رونمایی کردند. البته رنگ سبز مورد استفاده در آیفون 13 و 13 پرو یکسان نیست و تفاوت دارند.

با توجه به عدم تفاوت مشخصات فنی میان نسخه جدید گوشی‌های اپل با رنگ‌های دیگر، همچنان شاهد استفاده از تراشه قدرتمند A15 Bionic به همراه دوربین‌های دوگانه و سه‌گانه و همچنین سیستم امنیتی فیس آیدی در این محصولات هستیم.

آیفون 13 سبز

آیفون 13 نمایشگر 6.1 اینچی امولد با 4 گیگابایت رم به همراه دوربین 12 مگاپیکسلی اصلی و اولترا واید دارد. آیفون 13 پرو هم اگرچه به همین نمایشگر مجهز شده، اما رفرش ریت 120 هرتز دارد و همچنین از 6 گیگابایت رم به همراه حداکثر 1 ترابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. این محصول همچنین سه دوربین 12 مگاپیکسلی دارد که دوربین سومش، تله‌فوتو با قابلیت زوم اپتیکال 3 برابری است.

نظر شما درباره نسخه سبز رنگ این محصولات چیست؟ آیا کاربران از این رنگ استقبال خواهند کرد؟ احتمالا این نسخه به‌زودی و البته با قیمتی بالاتر از مدل‌های دیگر وارد بازار ایران می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی