ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فاکسکان
تکنولوژی

تعطیلی فاکسکان در شنژن چین بخاطر شیوع کرونا: دردسری جدید برای سامسونگ و اپل

فاکسکان و برخی دیگر از تولیدکنندگان به دلیل شرایط قرنطینه کرونا در شنژن چین تولید خود را به حالت تعلیق درآوردند. این تصمیم می‌تواند تولید برخی محصولات اپل و سامسونگ را تحت تاثیر قرار دهد. ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

فاکسکان و برخی دیگر از تولیدکنندگان به دلیل شرایط قرنطینه کرونا در شنژن چین تولید خود را به حالت تعلیق درآوردند. این تصمیم می‌تواند تولید برخی محصولات اپل و سامسونگ را تحت تاثیر قرار دهد.

به دنبال افزایش آمار مبتلایان به کرونا در چین و گزارش ۶۰ مورد عفونت جدید در روز، کلیه شهروندان شهر 17 میلیونی باید آزمایش کووید-19 بدهند و به کسب و کارهای که خدمات غیرضروری ارائه می‌دهند نیز دستور تعطیلی داده شده است.

با اعلام قرنطینه و محدودیت های فعالیت چنین کسب و کارهایی، فاکسکان و برخی دیگر از تولیدکنندگان فعالیت خود را در مرکز فناوری چین در شنژن به حالت تعلیق درآورده‌اند.

توقف تولید فاکسکان در شنژن چین به دلیل قرنطینه کرونا

فاکسکان بزرگترین تولیدکننده تجهیزات الکترونیکی در جهان و مهمترین تامین‌کننده شرکت‌هایی از جمله اپل و سامسونگ است. مقر بسیاری از غول‌های فناوری چینی مانند هواوی، تنسنت و اوپو در شنژن و در نزدیکی مرز هنگ کنگ قرار دارد. براساس اعلام فاکسکان، این شرکت تولید خود را در کارخانه‌های Longhua و Guanlan تا اطلاع ثانوی متوقف کرده است. گفتنی است شنژن دومین پایگاه بزرگ فعالیت فاکسکان در کشور چین محسوب می‌شود.

چین رویکرد سختگیرانه‌ای را برای مبارزه با گسترش کرونا در پیش گرفته است. از ابتدای شیوع این بیماری در مجموع 4636 مورد مرگ و 115,466 مورد ابتلا گزارش شده است. شانگهای، این شهر پرجمعیت جهان، پایگاه اصلی تولید تراشه است که با محدودیت‌های جدیدی به دلیل شرایط شیوع کرونا روبرو شده است.

حرکت اتوبوس از این شهر به سایر استان‌ها به حالت تعلیق درآمده است و افرادی که قصد خروج از شانگهای را داشته باشند باید تست PCR منفی خود را ارائه دهند. گفتنی است تنها در روز گذشته 64 مورد جدید ابتلا به کرونا در شانگهای گزارش شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی