ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قرنطینه شهر شنژن و تاثیر آن بر اپل
تکنولوژی

قرنطینه شنژن چین می‌تواند عرضه مک استودیو را دچار مشکل کند

از قرار معلوم به علت اعمال قرنطینه در شهر شنژن چین ممکن است مک استودیو و باقی محصولات سفارش داده شده اپل با تاخیر قابل توجهی به دست مشتریان برسند. بنا بر اخبار بدست آمده، ...

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | ۲۰:۴۵

از قرار معلوم به علت اعمال قرنطینه در شهر شنژن چین ممکن است مک استودیو و باقی محصولات سفارش داده شده اپل با تاخیر قابل توجهی به دست مشتریان برسند.

بنا بر اخبار بدست آمده، شیوع موج تازه ابتلا به کووید-19 در هنگ کنگ دولت چین را بر آن داشته تا قرنطینه جدیدی در شهر شنژن اجرا کند. طبق دستورات دولتی و در پیروی از استراتژی «عدم مدارا» با این ویروس، تمامی جمعیت این شهر 17.5 میلیون نفری بایست 3 بار تست کووید-19 انجام بدهند.

معافیت از قرنطینه تنها شرکت‌های تامین مواد غذایی، سوختی و خدمات و کالاهای ضروری را شامل می‌شود و دستور داده شده تا تمامی کسب و کارهایی که جزو موارد مذکور نیستند، تعطیل شوند و یا با استفاده از دورکاری به فعالیت خود ادامه دهند.

گفتنی است که رسیدن سفارشات شخصی‌سازی شده اپل به دست مشتریان حتی پیش از اعمال این قرنطینه می‌توانست تا 12 هفته زمان ببرد که ظاهرا این تاخیر حالا با وجود قرنطینه برای مدت طولانی‌تری ادامه خواهد داشت.

قرنطینه شهر شنژن و تاثیر آن بر اپل

تاثیرات قرنطینه شنژن بر بازار اپل

از آنجایی که شنژن یکی از مراکز مهم فناوری و تجارت به شمار می‌رود و میزبان خط تولید کمپانی‌های عظیم این حوزه است، اقدام صورت گرفته برای اجرای قرنطینه در این شهر می‌تواند اختلالی جدی در زنجیره تامین جهانی ایجاد کند. اپل و شریک تولیدی‌اش فاکسکان، دو نمونه از شرکت‌های عظیمی هستند که می‌توانند از این قرنطینه متضرر شوند.

در ایمیل ارسالی یکی از مخاطبان اپل‌اینسایدر چنین بیان شده که مک استودیوی سفارش داده شده توسط این کاربر روز شنبه از مقصد شنژن آماده ارسال بوده اما پس از انتشار اخبار قرنطینه به نظر می‌رسد Apple Card ارسال محصول را متوقف کرده باشد. این درحالیست که اپلیکشین UPS با اعلام آماده بودن محصول برای ارسال، بیش از پیش به سردرگمی این مشتری دامن زده است.

هر کدام از شرکای اپل برای در امان ماندن از آسیب‌های شیوع کرونا به تولیدات‌شان، روش‌های مختلفی را پیش گرفته‌اند، به عنوان مثال کمپانی فاکسکان مرتبا از کارکنان خود تست می‌گیرد و محدودیت‌های مسافرتی سختگیرانه‌ای را جهت به حداقل رساندن خطر این بیماری وضع کرده است. با این وجود به نظر می‌رسد طی هفته‌های آتی باید منتظر مشکلات بیشتری در این زمینه باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی