ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S22
تکنولوژی

عملکرد ضعیف نمایشگر گلکسی S22 در تست سقوط [تماشا کنید]

در تست سقوط گلکسی S22 اولترا، از لبه‌های خمیده نمایشگر آن به عنوان یک نقطه ضعف یاد شد. آیا با این وجود می‌توان گفت که نمایشگر تخت نسخه استاندارد گلکسی S22 سامسونگ دوام بیشتری دارد؟ ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

در تست سقوط گلکسی S22 اولترا، از لبه‌های خمیده نمایشگر آن به عنوان یک نقطه ضعف یاد شد. آیا با این وجود می‌توان گفت که نمایشگر تخت نسخه استاندارد گلکسی S22 سامسونگ دوام بیشتری دارد؟ کانال یوتیوب PBKreviews این بار به سراغ گوشی گلکسی S22 رفته و تست سقوط را روی آن انجام داده که البته نتایج خوبی به دنبال نداشته است.

در آزمایش سقوط گلکسی S22، شاهد دستگاه جدیدی هستیم که پس از برداشتن نایلون‌های محافظ آن از ارتفاع معمول کمر و سر انسان روی زمین بتنی سقوط می‌کند.

به طور خلاصه، گلکسی‌ S22 واقعا به یک محافظ نمایشگر وجود دارد، زیرا شیشه گوریلا گلکس ویکتوس پلاس آن حتی در اثر سقوط از ارتفاع پایین هم سطح با کمر انسان نیز کاملا مستعد ترک برداشتن است. همچنین اگر گوشی از فریم فلزی خود روی زمین سقوط کند، آثار سقوط به خوبی در آن دیده می‌شود که البته قابل انتظار است.

در مجموع، آزمایش سقوط گلکسی S22 مانند نسخه اولترا این سری با ترک و خراش‌های مختلفی روی نمایشگر و بدنه آن به پایان می‌رسد. در نمایشگر و پنل پشتی دستگاه آثار ترک به خوبی دیده می‌شود و همچنین بدنه آن کاملا مستعد دریافت ضربه است و حتی بخشی از ماژول دوربین دستگاه نیز در طول این آزمایش‌ها خراشیده شد، اما نمایشگر دستگاه همچنان بدون مشکل به عملکرد خود ادامه می‌دهد.

هزینه تعویض نمایشگر سری گلکسی S22

گلکسی S22

در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که تعویض نمایشگر گلکسی 22‌ 200 دلار هزینه دارد که البته هزینه آن برای مشترکان سرویس سامسونگ +Care به 29 دلار کاهش می‌یابد. پنل پشتی دستگاه چندان در این آزمایش آسیب ندیده است، با این وجود استفاده از قاب محافظ همچنان منطقی به نظر می‌رسد.

جدول هزینه تعویض نمایشگر گوشی‌های این سری به شرح زیر است:

مدلهزینه تعمیر نمایشگر در ایالات متحده
گلکسی‌ S22 اولترا289 دلار
گلکسی‌ S22 پلاس229 دلار
گلکسی‌ S22199 دلار
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • حسین طاهری
    حسین طاهری | ۲۴ اسفند ۱۴۰۰

    این خارجیا هم گوشی می خرند که فقط بپکونند😐، آدم دیدم واسه نوکیا دکمه ای قاب محافظ می‌زاره بعد یکی بره s22 بگیره بدون محافظ بزاره؟ با عقل جور در نمیاد.

مطالب پیشنهادی