ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران: نباید با مسائل حوزه فاوا برخورد سلیقه‌ای کرد

رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شورای شهر آمادگی همکاری با سازمان فاوا را دارد، اعلام کرد نباید با مسائل حوزه فاوا برخورد سلیقه‌ای کرد. احمد صادقی با ...

شیدا ملکی
نوشته شده توسط شیدا ملکی | ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۸:۲۰

رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شورای شهر آمادگی همکاری با سازمان فاوا را دارد، اعلام کرد نباید با مسائل حوزه فاوا برخورد سلیقه‌ای کرد.

احمد صادقی با حضور در سازمان فاوای شهرداری تهران، گفت: «شورای شهر برای همکاری در زمینه هوشمندسازی شهر تهران آمادگی دارد با سازمان فاوا همکاری داشته باشد.»

صادقی با تاکید بر اینکه یکی از دغدغه‌های شورای شهر تهران آن است که سازمان فاوا به عنوان یکی از بخش‌های حساس و مهم در مدیریت شهری تهران است، گفت: «با مسائل این حوزه نباید برخورد سلیقه‌ای شود و اساس کار این سازمان باید بر اساس چشم‌انداز مدیریت شهری باشد.»

این عضو شورای اسلامی شهر تهران همچنین گفت: «شورای شهر تهران آماده دریافت پیشنهادات کارشناسان سازمان فاوا در خصوص شناسایی گره‌های این حوزه و ارائه راه‌حل است و امیدواریم با افزایش همکاری‌ها در سال پیش‌رو، گام‌های موثر برای بهره‌مندی از هوشمندسازی در تهران برداشته شود.»

تلاش برای افزایش همفکری فاوا و شورای شهر

صادقی با تاکید بر اهمیت این همکاری گفت: «در سال آینده با افزایش جلسات همفکری با سازمان فاوای شهرداری تهران در ارائه خدمات بهتر به شهروندان، تلاش می‌کنیم.»

رضا واحدی‌فر، سرپرست سازمان فاوای شهرداری تهران نیز درباره اهمیت این همکاری گفت: «در حال حاضر فاصله زیادی بین بودجه و نیاز سازمان فاوا برای نوسازی زیرساخت فرسوده سخت‌افزاری و شبکه وجود دارد و امیدواریم شورای شهر با توجه به بخش بودجه، حامی این سازمان برای تامین اهداف پیش رو باشد.»

واحدی‌فر همچنین بر نقش کلیدی سازمان فاوای شهرداری در تامین نیازهای فناورانه‌ بخش‌های مختلف شهرداری تهران و هوشمندسازی شهر تاکید کرد.

فاوا پیش از این نیز طی همکاری‌هایی که با بخش‌های متفاوت فناوری محور داشته است در راستای توسعه بخش فناورانه شهر تلاش کرده است. به هر روی اکوسیستم مورد نیاز اینترنت اشیاء از طریق سرمایه‌گذاری و تحقیق و توسعه در شهر محقق خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی