ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مایکروسافت
کسب و کار

مایکروسافت 16 فروردین رویدادی با تمرکز بر نقش ویندوز در کار هیبریدی برگزار می‌کند

مایکروسافت چند ماه پیش نسل جدید ویندوز را منتشر کرد و حالا از برگزاری رویدادی در تاریخ 16 فروردین برای صحبت درباره «آینده هیجان‌انگیز» کارهای هیبریدی با کمک سیستم عامل ویندوز خبر داده است. در ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

مایکروسافت چند ماه پیش نسل جدید ویندوز را منتشر کرد و حالا از برگزاری رویدادی در تاریخ 16 فروردین برای صحبت درباره «آینده هیجان‌انگیز» کارهای هیبریدی با کمک سیستم عامل ویندوز خبر داده است. در این مراسم باید منتظر «پانوس پانای» باشیم تا درباره قابلیت‌های امنیتی، بهره‌وری و مدیریتی این سیستم عامل در فضای محلی و ابری صحبت شود.

در صفحه رسمی رویداد مایکروسافت جزئیات زیادی درباره این مراسم ارائه نشده، اما اشاراتی به نوع راهکارهای هیبریدی و ابزارهای امنیتی مایکروسافت دیده می‌شود. این اشارات نشان می‌دهند که در نظر این شرکت «اداره» بیشتر از آن که یک مکان باشد، یک ایده است. مراسم مایکروسافت 16 فروردین ساعت 18:30 به وقت ایران برگزار خواهد شد.

سرویس‌های اداری مایکروسافت شامل سرویس‌هایی مثل اشتراک «ویندوز 365» است که از طریق مرورگرهای وب در دسترس قرار می‌گیرند. به‌علاوه، فریمورک Fluid برای اپلیکیشن‌های مایکروسافت آفیس (که حالا به نام Loop شناخته می‌شوند) و سرویس مایکروسافت تیمز هم در زیرمجموعه این دسته‌بندی حضور دارند.

مایکروسافت

مایکروسافت به استقبال عصر کار هیبریدی می‌رود

ساتیا نادلا پارسال گفته بود که کار هیبریدی نمایان‌گر بزرگ‌ترین تغییر در چگونگی انجام کارها در نسل فعلی خواهد بود. به باور او برای دستیابی به این هدف به مدل‌های اجرایی جدید، فرآیندها و مکان‌های تازه‌ای نیاز داریم. در آن زمان، در پستی که نادلا در لینکدین به اشتراک گذاشت تصویری از یک جلسه متاورس با آواتارهای عجیب و غریب منتشر شده بود.

حالا باید منتظر بمانیم تا ببینیم چه مقدار از ایده‌های نادلا در برنامه‌های جاری این شرکت پیاده‌سازی شده و چقدر از آن‌ها در رویداد پیش رو معرفی خواهد شد.

این غول فناوری اخیرا سرمایه‌گذاری‌های عظیمی در حوزه‌های مختلف داشته و پس از نهایی شدن خرید نیوانس تمرکز زیادی را بر ارائه راهکارهای ابری معطوف می‌کند. همچنین امروز اعلام شد که مایکروسافت به همراه چند شرکت دیگر در استارتاپ ConsenSys، فعال در حوزه وب 3، سرمایه‌گذاری کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی