ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازار
فناوری ایران

حمیدرضا احمدی مدیرعامل بازار می‌شود

«حمیدرضا احمدی»، مدیرعامل فعلی پلتفرم قرار، مدیرعامل بازار خواهد شد. او قرار است جایگزین «مهدی امیری» در این سمت شود. احمدی که از تیرماه 1395 به گروه فناوری هزاردستان پیوست، سمت‌های مختلفی در حوزه منابع ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۴:۱۵

«حمیدرضا احمدی»، مدیرعامل فعلی پلتفرم قرار، مدیرعامل بازار خواهد شد. او قرار است جایگزین «مهدی امیری» در این سمت شود.

احمدی که از تیرماه 1395 به گروه فناوری هزاردستان پیوست، سمت‌های مختلفی در حوزه منابع انسانی، یادگیری و توسعه و مدیریت اجرایی را در این مجموعه برعهده داشت و از سال 1399 مدیرعامل قرار (پلتفرم جلسات آنلاین) شد.

«حسام آرمندهی» رئیس هیئت مدیره‌ گروه فناوری هزاردستان، به نقش احمدی در پرورش ایده‌ها و پیشبرد و توسعه چند محصول نوپا در گروه فناوری هزاردستان در سال‌های اخیر اشاره کرده و با انتشار توییتی نوشت:

«حمیدرضا دهه هفتادی همان سنی که من مدیر عامل شدم مدیر کافه‌بازار شده با این تفاوت که حدود 6 سال تجربه در حوزه سرمایه‌های انسانی و مسئولیت توسعه محصولات جدید مانند «قرار» را در شرکت‌های ما داشته است. امیدوارم حمیدرضا و تیم ارزشمند کافه بازار، سال‌های درخشان و لذت‌بخشی در پیش داشته باشند و ارزش معناداری هم برای مخاطبان به ویژه نسل جدید کاربران بازار ایجاد کنند و همچون گذشته محصولات موفق دیگری هم از دل بازار متولد شود.»

مدیرعامل بازار

«مهدی امیری» مدیرعامل فعلی بازار که به دلایل شخصی از سمت خود کناره‌گیری می‌کند، خلاقیت، انگیزه و انرژی احمدی را از جمله دلایل هیئت مدیره برای انتخاب او به سمت مدیرعامل بر می‌شمرد.

از جمله تصمیم‌ها و اقدام‌های امیری در دوران مدیریتش می‌توان به کاهش 50 درصدی سهم بازار از فروش محتوای دیجیتالی، راه‌اندازی سرویس بوف، خدمات اشتراک و پرداخت مستقیم اشاره کرد که در راستای رضایت توسعه‌دهندگان و حمایت از صنعت برنامه و بازی موبایلی در ایران صورت پذیرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی