ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ردمی K40S
تکنولوژی

مشخصات کامل و تصاویر ردمی K40S شیائومی فاش شد

ردمی امروز رویداد بزرگی را برگزار می‌کند. این کمپانی در رویداد مورد اشاره از گوشی‌های جدیدی رونمایی می‌کند که یکی از آن‌ها احتمالا ردمی K40S است. اخیرا مشخصات تکمیلی و تصاویر این گوشی فاش شده ...

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۲:۴۵

ردمی امروز رویداد بزرگی را برگزار می‌کند. این کمپانی در رویداد مورد اشاره از گوشی‌های جدیدی رونمایی می‌کند که یکی از آن‌ها احتمالا ردمی K40S است. اخیرا مشخصات تکمیلی و تصاویر این گوشی فاش شده که اطلاعات کاملی را از این گوشی به ما می‌دهد.

چند ماه پیش گفتیم که ردمی K40S به دلیل مشکلات موجود در تأمین تراشه، با مشکلات تولید مواجه شده است. حال ظاهرا ردمی توانسته بر این مشکل غلبه کند. بنابراین شاید امروز بالأخره شاهد رونمایی از این گوشی باشیم. مشخصات تکمیلی و تصاویر ردمی K40S به طور غیررسمی فاش شده‌اند که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

مشخصات احتمالی ردمی K40s

به گزارش یک منبع معتبر، ردمی امروز احتمالا از گوشی جدیدش با نام Redmi K40S پرده برمی‌دارد. گفته می‌شود که این گوشی با نام پوکو F4 در بازار جهانی نیز عرضه می‌شود. در این بین، تصویری با کیفیت از Redmi K40S منتشر شده که طراحی نهایی آن را نمایش می‌دهد.

ردمی K40S

در ادامه اما به سراغ مشخصات فاش شده از این گوشی مورد انتظار برویم. طراحی این گوشی شبیه به گوشی‌های سری ردمی K50 است. قاب پشتی این گوشی تخت بوده و از ماژول دوربین دایره‌ای شکل بهره می‌برد. در قاب جلویی نیز شاهد به کارگیری حفره نمایشگر مرکزی هستیم. وزن و ضخامت این گوشی به ترتیب برابر با 195 گرم و 7.7 میلی‌متر است.

این گوشی مجهز به نمایشگر 6.67 اینچیAMOLED E4 ساخت سامسونگ با نرخ رفرش 120 هرتزی و وضوح +FHD خواهد بود. نمایشگر Redmi K40S مشابه نمونه موجود در گوشی‌های خانواده ردمی K40 است.

ردمی K40S در بخش سخت‌افزار، به واقع یک دستگاه مشابه با ردمی K40 و پوکو F3 محسوب می‌شود. قلب تپنده این گوشی اسنپدراگون 870 است. همچنین حافظه رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 در این گوشی به کار گرفته خواهند شد.

دوربین اصلی این گوشی متشکل از سه حسگر خواهد بود. حسگر اصلی این گوشی وضوح 48 مگاپیکسلی دارد. مهم‌ترین تغییر در سیستم دوربین این گوشی، تجهیز آن به لرزشگیر اپتیکال است. اسپیکر استریو نیز در این گوشی حضور دارد.

باتری 4500 میلی‌آمپر‌ساعتی Redmi K40S، انرژی این گوشی را تأمین می‌کند. این گوشی از شارژر 67 واتی هم پشتیبانی می‌کند که قادر است آن را در کم‌تر از 40 دقیقه به طور کامل شارژ کند.

ردمی K40S

در کل، این گوشی تفاوت‌های زیادی با ردمی K40 و پوکو F3 ندارد. با این حال، طراحی متفاوت و پشتیبانی از سرعت شارژ 67 واتی در آن، بخشی از تغییرات این گوشی به شمار می‌آید. فعلا جزئیات رسمی و نهایی این گوشی منتشر نشده و باید منتظر برگزاری رویداد امروز ردمی در چین باشیم.

به نظر شما این گوشی گزینه مناسبی برای خرید خواهد بود؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی