ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آنر مجیک 4 لایت
تکنولوژی

مشخصات و رندرهای آنر مجیک 4 لایت فاش شد؛ میان‌رده‌ای لوکس از آنر

سری آنر مجیک بدون شک از جذاب‌ترین خانواده‌های این برند محسوب می‌شود و حالا اطلاعات و جزئیات یک گوشی میان‌رده جدید از این سری با نام آنر مجیک 4 لایت فاش شده است. در ادامه ...

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۰

سری آنر مجیک بدون شک از جذاب‌ترین خانواده‌های این برند محسوب می‌شود و حالا اطلاعات و جزئیات یک گوشی میان‌رده جدید از این سری با نام آنر مجیک 4 لایت فاش شده است. در ادامه مروری بر مشخصات و رندر فاش شده این گوشی خواهیم داشت.

آنر پرچمدار جدیدی با نام مجیک 4 Ultimate معرفی کرد که به صدرنشین رده‌بندی بخش دوربین موبایل DxOMARK تبدیل شده است. ظاهرا آنر حالا می‌خواهد یک گوشی ارزان‌تر از سری مجیک 4 را نیز روانه بازار کند. این گوشی در واقع یک میان‌رده لوکس با پشتیبانی از شبکه 5G خواهد بود.

آنر مجیک 4 لایت در راه است

طبق گزارش منتشر شده، مجیک 4 لایت از نمایشگر 6.81 اینچی IPS LCD با نرخ رفرش 120 هرتزی بهره خواهد برد. این گوشی از طراحی لوکسی برخوردار است و به واقع، می‌تواند لقب «یک میان‌رده لوکس» را با خود یدک بکشد.

طبق رندرهایی که از گوشی فاش شده، می‌توان گفت که ماژول دوربین دایره‌ای این گوشی به سری هواوی میت 30 شباهت دارد. حسگر تشخیص اثر انگشت دستگاه روی کلید پاور آن تعبیه شده است و در رنگ‌بندی‌های متنوعی وارد بازار خواهد شد.

ماژول دوربین سه‌گانه این گوشی از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و دو سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق تشکیل می‌شود. دوربین سلفی نیز وضوح 16 مگاپیکسلی خواهد داشت.

گفته می‌شود که این گوشی میان‌رده به تراشه اسنپدراگون 695 مجهز خواهد شد که از شبیه 5G پشتیبانی می‌کند و با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌شود. آنر مجیک 4 لایت مانند دیگر برادرانش رابط‌کاربری MagicUI 6.0 مبتنی بر اندروید 12 را به‌طور پیش‌فرض اجرا خواهد کرد.

در نهایت ظرفیت باتری مجیک 4 لایت برابر با 4800 میلی‌آمپر‌ساعت خواهد بود که از توان شارژ 40 واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی در کل شباهت‌های زیادی با آنر X30 دارد. گفتنی‌ست که میان‌رده جدید آنر احتمالا قرار است با قیمت حدود 330 دلار در بازار جهانی عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی