ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رندر آیفون 14 پرو
تکنولوژی

رندرهای آیفون 14 پرو در ترکیب رنگ طلایی منتشر شد

اپل در حال برنامه‌ریزی برای معرفی نسل جدید آیفون‌ است. جديدترین رندرهای منتشر شده از آیفون 14 پرو، جزئیات بیشتری از این دستگاه را در ترکیب رنگ طلایی نشان می‌دهد. چندی پیش نگاهی به رندرهای ...

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۵

اپل در حال برنامه‌ریزی برای معرفی نسل جدید آیفون‌ است. جدیدترین رندرهای منتشر شده از آیفون 14 پرو، جزئیات بیشتری از این دستگاه را در ترکیب رنگ طلایی نشان می‌دهد.

چندی پیش نگاهی به رندرهای CAD آیفون 14 پرو داشتیم. در این رندرها، یک‌سری تغییرات مهم را نیز مشاهده کردیم. این بار نیز رندر آیفون 14 پرو بر اساس همان فایل CAD انتشار پیدا کرده، اما بسیار با کیفیت‌تر بوده و جزئیات بیشتری را نشان می‌دهد.

نگاهی اجمالی به آیفون 14 پرو در رندرهای با کیفیت‌تر

رندر آیفون 14 پرو

بنابر گزارشی که اخیرا منتشر شده، رندری جدید از iPhone 14 Pro منتشر شده است. این رندر از حذف بریدگی ناچ در نسل بعدی آیفون‌ها خبر می‌دهد. جالب است بدانید رندرهای پیشین نیز روی این موضوع متمرکز بودند و هر روز احتمال وقوع این اتفاق پر رنگ‌تر می‌شود.

پیش‌تر نگاهی به رندرهای CAD نسخه پروی آیفون 14 داشتیم. این رندرها، برای تولیدکنندگان شخص ثالث لوازم جانبی ارسال شده‌اند تا آن‌ها بتوانند در موعد مناسب محصولات مخصوص این گوشی را طراحی کنند. این بار رندرهای مورد اشاره رنگی شده‌اند و با کیفیت بالاتری قابل مشاهده هستند.

رندر آیفون 14 پرو

مهم‌ترین تغییری که در این رندر به چشم می‌خورد، جایگزینی بریدگی ناچ با یک حفره نمایشگر کپسولی و یک بریدگی دایره‌ای در کنارش است. این بریدگی‌ها حاوی دوربین سلفی و حسگرهای مربوط به FaceID هستند.

به همین ترتیب، کوپرتینویی‌ها ممکن است گوشی‌های جدید خود را بالأخره با زبان طراحی مدرن‌تری روانه بازار کنند. نمایشگر این گوشی اندازه 6.1 اینچی خواهد داشت. به نظر می‌رسد که ماژول دوربین اصلی نیز باز هم بزرگ‌تر شده باشد.

بر اساس این رندرها، همچنان خبری از لنز پریسکوپ تله‌فوتو در سری آیفون 14 نخواهد بود؛ با این حال این گوشی از حسگر 48 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. بیشتر جزئیات طراحی این گوشی نیز به قبل شباهت دارند.

افشاگری که این رندرها را منتشر کرده، پیش از این با نام کاربری «xleaks7» اطلاعات درستی را از گوگل پیکسل 5 و گلکسی S22 فاش کرده‌ بود. بنابراین می‌توان گفت که iPhone 14 Pro احتمالا چنین طراحی دارد.

آیا این سبک طراحی iPhone 14 Pro مورد پسند شما واقع شده است؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • برسام محمودی
    برسام محمودی | ۲۸ اسفند ۱۴۰۰

    برادر کوچکتر من از طراح های اپل بهتر طراحی می منه

  • برسام محمودی
    برسام محمودی | ۲۸ اسفند ۱۴۰۰

    تقریبا همون آیفون 13 فقط ناچ رو بر داشتند

  • afsds sasbvd
    afsds sasbvd | ۲۷ اسفند ۱۴۰۰

    چرا دوتا حفره گزاشته

  • afsds sasbvd
    afsds sasbvd | ۲۷ اسفند ۱۴۰۰

    بسیار زشت

مطالب پیشنهادی