ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسپاتیفای به سرویس استریم خود NFT اضافه می‌کند

پس از اینکه مدیرعامل متا، مارک زاکربرگ از آمدن NFT ها به اینستاگرام خبر داد، حالا اسپاتیفای هم می‌خواهد در چنین مسیری گام بردارد و NFTها را به همراه فناوری بلاکچین به سرویس استریم خود ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

پس از اینکه مدیرعامل متا، مارک زاکربرگ از آمدن NFT ها به اینستاگرام خبر داد، حالا اسپاتیفای هم می‌خواهد در چنین مسیری گام بردارد و NFTها را به همراه فناوری بلاکچین به سرویس استریم خود اضافه کند.

به گزارش «فایننشال تایمز»، با این کار درآمد هنرمندان از طریق NFT افزایش پیدا می‌کند و البته می‌تواند هم برای هنرمندان و هم فعالان حوزه رمزارزها جذاب باشد. علاوه بر این، چندین درخواست شغلی نشان می‌دهد که اسپاتیفای به دنبال افرادی است که بتوانند نقشه راه web3 را اجرایی کنند.

web3 فناوری است که این روزها در مرکز توجه قرار دارد و البته نظرات مختلفی درباره‌اش به گوش می‌رسد. برخی فعالان حوزه رمزارزها و اینترنت، web3 را آینده این صنعت می‌دانند و احتمال می‌دهند که کمپانی‌ها در آینده در این زمینه قدرت‌نمایی کنند.

اسپاتیفای با NFT به حکمرانی‌اش در بازار ادامه می‌دهد

اسپاتیفای NFT

در حال حاضر اسپاتیفای در بازار استریم موسیقی جهان پیشتاز است و حالا می‌خواهد NFTها را به سرویس خود اضافه کند که اینکار می‌تواند جایگاهش را در بازار حفظ کند. همانطور که بالاتر گفتیم، این کار نه تنها می‌تواند هنرمندان بیشتری را بخاطر افزایش درآمد ترغیب به همکاری با این سرویس استریم موسیقی کند، بلکه علاقه‌مندان و فعالان حوزه رمزارزها هم می‌توانند به سراغ آن بروند.

اگرچه در هفته‌های اخیر میزان جستجو برای متاورس و NFT در موتور جستجوی گوگل کاهش یافته، اما شرکت‌های بیشتری به آن‌ها توجه نشان می‌دهند. به گونه‌ای که مدیرعامل متا، مارک زاکربرگ چند روز پیش در جریان نمایشگاه SXSW اعلام کرد که NFTها طی چند ماه آینده به اینستاگرام می‌آیند. سایر شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر و ردیت هم احتمالا بطور جدی‌تری حوزه NFTها را دنبال خواهند کرد.

اسپاتیفای اخیرا طی یک قرارداد با باشگاه بارسلونا، نامش را به ورزشگاه نیوکمپ اضافه کرد تا این ورزشگاه «اسپاتیفای نیوکمپ» نام بگیرد و این سرویس استریم موسیقی بیشتر در مرکز توجه قرار داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی