ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

معرفی اپلیکیشن Snaptube؛ ابزاری برای دانلود آسان از اینستاگرام و یوتیوب

بسیاری از شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های اشتراک‌‌گذاری محتوا امکان دانلود فایل‌ها را از کاربران خود می‌گیرند و اشتراک‌گذاری مستقیم محتوا را دشوار می‌کنند. دلیل اصلی چنین فرایندهایی، جلوگیری از خروج کاربران و جلب افراد بیشتر ...

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

بسیاری از شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های اشتراک‌‌گذاری محتوا امکان دانلود فایل‌ها را از کاربران خود می‌گیرند و اشتراک‌گذاری مستقیم محتوا را دشوار می‌کنند. دلیل اصلی چنین فرایندهایی، جلوگیری از خروج کاربران و جلب افراد بیشتر جهت دسترسی به محتوا است؛ اما این موانع می‌توانند محدودیت‌های فراوانی را در پی داشته باشد. ابزارهای بسیاری مانند برنامه اسنپ تیوب برای دور زدن چنین محدودیت‌هایی توسعه یافته‌اند که امکان دانلود مستقیم از شبکه‌های اجتماعی مختلف مثل اینستاگرام و یوتیوب را برای دارندگان گوشی‌های هوشمند فراهم می‌سازند.

امکانات و قابلیت‌های برنامه اسنپ تیوب

پس از نصب و ورود به اپلیکیشن اسنپ تیوب در بخش Home یا همان صفحه اصلی برنامه فرود خواهید آمد. به صورت پیش‌فرض تب For You در صفحه مذکور باز می‌شود که شامل یک تایم لاین از محتواهای به اشتراک گذاشته شده در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های مختلف از جمله یوتیوب، فیسبوک، اینستاگرام، پینترست و ساوندکلاود است. کاربر می‌تواند با لمس هر گزینه اقدام به مشاهده ویدیو یا گوش سپردن به موسیقی کند یا با انتخاب گزینه Download اقدام به دریافت فایل مرتبط و ذخیره آفلاین آن کند. همچنین گزینه‌ای تحت عنوان Share هم در نظر گرفته شده که از طریق آن می‌توان اقدام به اشتراک‌گذاری لینک مرتبط به پست یا ارسال جداگانه فایل آن کرد. امکان دنبال کردن کانال‌ها و صفحات نمایش داده شده در تایم لاین هم وجود دارد.

برنامه Snaptube

اگرچه اپلیکیشن اسنپ تیوب بیشتر به عنوان یک ابزار دانلود محتوا از شبکه‌های اجتماعی شناخته می‌شود؛ اما به قابلیت‌های اختصاصی برای مشاهده ویدیوهای یوتیوب هم مجهز است که آن را به یک نسخه غیر رسمی از این پلتفرم پخش ویدیو تبدیل کرده است. برای مثال کاربران قادر خواهند بود به تمامی ویدیوهای محبوب و داغ در یوتیوب دسترسی داشته باشند و در صورت نیاز وارد حساب کاربری یوتیوب خود شوند تا عناوین بیشتری را در اختیار بگیرند. پس از ورود به حساب کاربری یوتیوب می‌توانید کانال‌های دنبال شده را در تب Sub مشاهده نمایید. همچنین با مراجعه به تب Channels لیستی از صفحات پرطرفدار در دسته‌های گوناگون را مشاهده خواهید کرد و با انتخاب هر کانال می‌توانید ویدیوها و سایر محتواهای منتشر شده توسط آن را ببینید.

برنامه Snaptube

برنامه اسنپ تیوب تمرکز بیشتری روی ارائه امکانات دانلود از یوتیوب دارد.

بیشتر کاربران از برنامه اسنپ تیوب برای دانلود ویدیواز یوتیوب استفاده می‌کنند. فرایند دانلود از اینستاگرام بسیار ساده است و تنها باید آیکن سه نقطه قرار گرفته در کنار هر پست را بزنید و در ادامه گزینه Share را انتخاب کنید. اکنون در میان گزینه‌های مختص به اشتراک‌گذاری قادر خواهید بود تا گزینه Download with Snaptube را مشاهده نمایید که امکان دانلود مستقیم و بدون دردسر محتوا را فراهم می‌سازد. فرایند دانلود در سایر اپلیکیشن‌ها هم به صورت مشابه است و پس از انتخاب به اشتراک‌گذاری در آن‌ها، باید گزینه دانلود از طریق اسنپ تیوب را انتخاب کنید. علاوه‌بر شبکه‌های اجتماعی گفته شده، از فیسبوک، یوتیوب موزیک، تیک تاک، پینترست، ساندکلاد، توییتر و چندین پلتفرم دیگر هم پشتیبانی به عمل می‌آید.

برنامه Snaptube

دانلود از طریق لینک، حالت دیگری برای دانلود محتوا از شبکه‌های اجتماعی است که استفاده از آن کمی زمان بیشتری طلب می‌کند. در این شیوه باید ابتدا در صفحه اصلی برنامه اسنپ تیوب روی آیکن «+» در گوشه بالایی سمت راست صفحه بزنید و سپس از منوی باز شده گزینه Download via link را انتخاب نمایید. در ادامه لینک پست مورد نظر را که از قبل کپی کرده‌اید، در کادر مربوطه وارد نمایید و کلید Download را لمس نمایید. البته اگر اپلیکیشن در حالت اجرا شده قرار داشته باشد، هنگام کپی کردن لینک پست، پیامی مبنی بر امکان دانلود آن نمایش داده می‌شود که با انتخاب آن، دیگر نیازی به وارد کردن جداگانه لینک در داخل اپ نخواهید داشت. توجه داشته باشید که دانلود از برخی شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام نیاز به لاگین در حساب کاربری مربوطه دارد؛ حتی اگر صفحه مورد نظر به صورت عمومی در دسترسی همگان قرار داشته باشد.

برنامه اسنپ تیوب

در هنگام دانلود ویدیوهای یوتیوب، گزینه‌های مختلفی برای کاربر نمایش داده می‌شود که از میان آن‌ها می‌توان به امکان دانلود فایل صوتی ویدیو به صورت جداگانه در کیفیت‌های متفاوت و انتخاب کیفیت‌های گوناگون برای خود ویدیو اشاره نمود. حتی در صورت نیاز می‌توانید نام جدیدی برای ویدیو در نظر بگیرید تا تحت آن عنوان روی حافظه داخلی دستگاه ذخیره شود. اپلیکیشن به یک سیستم مدیریت دانلود داخلی نیز مجهز شده است که با رفتن به بخش My Files و انتخاب تب Download قابل دسترس خواهد بود. در این صفحه می‌توانید لیست موارد درحال دانلود یا دریافت شده در گذشته را مشاهده نمایید. همچنین با انتخاب آیکن سه نقطه در سمت راست هر آیتم به موارد بیشتری مثل پخش به عنوان موسیقی، تبدیل ویدیو به فایل صوتی، دانلود سایر رزولوشن‌ها، قرار دادن فایل در پوشه مخفی، حذف و رفتن به محل ذخیره دسترسی خواهید داشت.

برنامه اسنپ تیوب

با لمس آیکن سه نقطه در گوشه بالایی سمت راست تب Download در صفحه My Files گزینه‌هایی برای مدیریت دانلود‌ها در کنار دسترسی به تنظیمات مخصوص دانلود به چشم می‌خورد. کاربر در صفحه تنظیمات دانلود امکان تغییر محل ذخیره‌سازی پیش‌فرض فایل‌های دانلود شده، تعیین حداکثر تعداد دانلودهای همزمان در هنگام اتصال به شبکه وای‌فای یا سیم کارت، تنظیم محدودیت سرعت برای دانلودها و غیر فعال‌سازی دانلود از طریق اینترنت سیم کارت را خواهد داشت. قسمت Vault هم مثل گاو صندوق اپلیکیشن عمل می‌کند و می‌توانید با انتخاب گزینه Lock into Vault، فایل‌های دلخواه را به داخل آن انتقال دهید. در صورت قفل شدن این بخش باید آن را از طریق رمز عبور تعیین شده باز کنید و می‌توانید یک ایمیل بازیابی جهت ریست کردن پسورد در هنگام فراموشی آن هم تعریف نمایید.

برنامه اسنپ تیوب

در بخش Me دسترسی به تنظیمات کلی برنامه در کنار برخی امکانات دیگر قرار گرفته است. تنظیمات کلی برنامه شامل زبان (با پشتیبانی از فارسی، ترکی و کردی)، موقعیت مکانی، پخش‌کننده پیش‌فرض، پوسته تاریک و حالت محدود جهت عدم نمایش محتواهای بزرگسال می‌شود. تنظیمات بیشتری هم برای کنترل وضعیت نوتیفیکشن‌ها، حالت تصویر در تصویر و نوار ابزار برنامه اسنپ تیوب وجود دارد. در بخش گفته شده گزینه‌های دیگری هم مثل ابزار حذف فایل‌های اضافی در حافظه، افزایش سرعت دستگاه، مدیریت اپلیکیشن‌ها و فایل‌ها و ذخیره بیشتر باتری وجود دارد.

جمع‌بندی

برنامه اسنپ تیوب تمرکز ویژه‌ای روی ارائه امکانات مختلف جهت دانلود ویدیوها از یوتیوب دارد؛ اما همچنان می‌توان از آن برای دانلود محتوا از سایر شبکه‌های اجتماعی مثل پست‌ها و استوری‌های اینستاگرام نیز استفاده کرد. ویژگی‌های جانبی مثل تبدیل ویدیو به صوت، سیستم مدیریت دانلود‌ها و گاو صندوق شخصی جهت محافظت از فایل‌ها هم قابلیت‌های جالبی هستند که در نگاه اول کاربردی به نظر می‌رسند؛ اما عناوین اختصاصی دیگری وجود دارند که می‌توانند این کارها را در سطوح بسیار پیشرفته‌تری به انجام برسانند.

دانلود اپلیکیشن اسنپ تیوب

اسنپ تیوب - Snaptube

اسنپ تیوب - Snaptube

سازنده: snaptube youtube video downloader قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۲۰ مگابایت زبان:

سوالات متداول درباره برنامه اسنپ تیوب

برنامه اسنپ تیوب را از کجا دانلود و نصب کنیم؟

برنامه اسنپ تیوب به صورت رسمی در گوگل پلی قرار نگرفته است و تنها عناوین جعلی با آیکن‌های مشابه وجود دارند. برای دانلود اپ می‌توانید از وب سایت رسمی توسعه‌دهنده یا منابع غیر رسمی اقدام به دانلود فایل APK و نصب آن نمایید.

برنامه اسنپ تیوب چه امکاناتی دارد؟

اپلیکیشن اسنپ تیوب قابلیت‌های مناسب و مفیدی را در زمینه دانلود ویدیوها از یوتیوب ارائه می‌دهد که شامل مواردی مثل دانلود کیفیت‌های مختلف و دانلود مستقل فایل صوتی می‌شود. همچنین امکان دانلود محتوای سایر شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام از طریق آن وجود دارد.

جایگزین‌های برنامه اسنپ تیوب کدام هستند؟

وب سایت‌ها و سرویس‌های آنلاین مختلفی امکانات مورد نیاز برای دانلود ویدیوها از طریق یوتیوب را ارائه می‌دهد که می‌توان از آن‌ها به عنوان جایگزین برنامه اسنپ تیوب استفاده کرد. همچنین اپلیکیشن‌های متعددی برای دانلود از اینستاگرام توسعه یافته‌اند که با کمی جستجو در گوگل پلی یا اپ استور می‌توان به انبوهی از آن‌ها دست پیدا کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • علیرضا دردمند
    علیرضا دردمند | ۲۷ تیر ۱۴۰۱

    ربات دانلود از یوتیوبی که معرفی کردین خیلی از ویدیو هارو دانلود نمیکنه
    یوتیوب لوودر بهتره:

    yproloaderbot@

مطالب پیشنهادی