ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی S22 FE با تراشه دیمنسیتی 9000 روانه بازار می‌شود؟

در روزهای ابتدایی معرفی تراشه پرچمدار مدیاتک دیمنسیتی 9000، برخی گزارش‌ها از سفارش این چیپ توسط سامسونگ خبر داده بودند. اما حالا جزئیات بیشتری درباره برنامه کره‌ای‌ها منتشر شده و به نظر می‌رسد باید منتظر ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۰

در روزهای ابتدایی معرفی تراشه پرچمدار مدیاتک دیمنسیتی 9000، برخی گزارش‌ها از سفارش این چیپ توسط سامسونگ خبر داده بودند. اما حالا جزئیات بیشتری درباره برنامه کره‌ای‌ها منتشر شده و به نظر می‌رسد باید منتظر استفاده از این تراشه در گلکسی S22 FE یا A53 پرو باشیم.

طبق اکثر گزارش‌ها، سامسونگ می‌خواهد سهم تراشه‌های مدیاتک را در محصولاتش افزایش دهد و از سوی دیگر، دیمنسیتی 9000 یک چیپ پرچمدار فوق‌العاده قدرتمند است که بنچمارک‌ها آن را بالاتر از اسنپدراگون 8 نسل یک و اگزینوس 2200 نشان می‌دهند. بنابراین منطقی است که کره‌ای‌ها خواهان استفاده از آن در محصولاتشان باشند.

دیمنسیتی 9000 در گلکسی S22 FE یا A53 پرو؟

با توجه به اینکه سامسونگ در گوشی‌های سری گلکسی S22 از تراشه‌های اسنپدراگون 8 نسل 1 و اگزینوس 2200 استفاده کرده، احتمالا دیمنسیتی 9000 شانسی در دنیای پرچمدارهای کره‌ای‌ها ندارد، بنابراین باید منتظر استفاده از این تراشه در کدام محصولات سامسونگ باشیم؟

گلکسی S22 FE
گلکسی S21 FE

یکی از منابع چینی به نام «It's fat» در شبکه اجتماعی ویبو مدعی شده که سامسونگ از دیمنسیتی 9000 در گلکسی S22 FE یا گلکسی A53 پرو استفاده می‌کند. دستگاه مجهز به این تراشه، همچنین یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت و با قیمتی در محدوده 470 تا 630 دلار روانه بازار خواهد شد.

از آنجایی که تا به امروز سامسونگ از پسوند پرو برای گوشی‌های سری گلکسی A استفاده نکرده، احتمالا گوشی موردنظر این منبع چینی همان گلکسی S22 FE باشد. البته این احتمال هم وجود دارد که کره‌ای‌ها امسال تصمیم به تغییر در شیوه نامگذاری محصولات این خانواده بگیرند. یکی دیگر از احتمالات، معرفی نسخه s گوشی‌های سری گلکسی A با تراشه پرچمدار مدیاتک است. سامسونگ اخیرا از گلکسی A53 به همراه گلکسی A33 و A73 رونمایی کرده است.

در صورتی که سامسونگ تصمیم به استفاده از دیمنسیتی 9000 در گوشی S22 FE بگیرد، اولین باری می‌شود که به سراغ تراشه متفاوتی نسبت به پرچمدارهایش می‌رود. در نهایت باید بگوییم که تنها با یک شایعه روبه‌رو هستیم و با توجه به عمر کم گلکسی S21 FE، برای معرفی دستگاه جایگزین آن فعلا باید منتظر بمانیم. در ماه‌های آینده گزارش‌های بیشتری درباره این محصول منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی