ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پوکو F4 احتمالا به‌زودی معرفی می‌شود

با معرفی سری ردمی K50 و K40S، بسیار منتظر رونمایی از نسخه جهانی این محصولات هستند که همان سری پوکو F4 می‌شود. حالا طبق شایعه‌ای جدید، تولید پوکو F4 در اروپا و مناطق اوراسیا آغاز ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۰

با معرفی سری ردمی K50 و K40S، بسیار منتظر رونمایی از نسخه جهانی این محصولات هستند که همان سری پوکو F4 می‌شود. حالا طبق شایعه‌ای جدید، تولید پوکو F4 در اروپا و مناطق اوراسیا آغاز شده که خبر از معرفی‌اش در آینده نزدیک می‌دهد.

یکی از منابع معتبر دنیای فناوری به نام «موکول شارما» در توییتی چنین ادعایی را مطرح کرده، بنابراین شاید در ماه جاری میلادی و یا اوایل آوریل شیائومی از این گوشی هوشمندش رونمایی کند. این گوشی هوشمند مانند پوکو F3 احتمالا ابتدا در بازار جهانی و سپس در بازار هند عرضه خواهد شد.

مشخصات احتمالی پوکو F4

پوکو F4 اخیرا در گیک‌بنچ رویت شده بود که برخی از مشخصات اصلی‌اش را در اختیار ما قرار داد. این گوشی هوشمند به تراشه اسنپدراگون 870، 8 گیگابایت رم و سیستم عامل پیش فرض اندروید 12 مجهز شده است. بنابراین همین موضوع باعث شده که احتمال عرضه گوشی ردمی K40S با برند پوکو قوت بگیرد.

پوکو F3

با توجه به این موضوع، احتمالا گوشی آینده پوکو به نمایشگر 6.67 اینچی امولد با رفرش ریت 120 هرتز مجهز شود، البته برخی شایعات از پنل 6.3 اینچی آن خبر می‌دهند. این گوشی هوشمند دوربین اصلی سه‌گانه خواهد داشت که سنسور اصلی‌اش 48 یا 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال خواهد بود. این دستگاه همچنین دوربین 8 و 2 مگاپیکسلی به همراه دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی خواهد داشت.

از سایر مشخصات احتمالی پوکو اف ۴ را دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی اشاره کرد. اگر پوکو به دنبال معرفی این دستگاه در آینده نزدیک باشد، باید شاهد انتشار دعوتنامه‌اش در روزهای آتی باشیم. البته شاید بدون هیچ مراسمی از این دستگاه رونمایی شود.

در نهایت انتظار داریم پوکو در ماه‌های آینده از نسخه‌های دیگر این گوشی هوشمند با پسوندهای پرو و GT هم رونمایی کند که احتمالا به ترتیب به تراشه دیمنسیتی 9000 و اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی