ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ احتمالا گلکسی M53 5G را به دوربین 108 مگاپیکسلی مجهز می‌کند

سامسونگ چند وقت پیش گلکسی A73 5G را با دوربین 108 مگاپیکسلی معرفی کرد تا یکی از گوشی‌های سری گلکسی A هم به چنین دوربینی مجهز باشد. اما حالا به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها می‌خواهند این ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۰

سامسونگ چند وقت پیش گلکسی A73 5G را با دوربین 108 مگاپیکسلی معرفی کرد تا یکی از گوشی‌های سری گلکسی A هم به چنین دوربینی مجهز باشد. اما حالا به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها می‌خواهند این دوربین را به یک گوشی میان‌رده دیگر به نام گلکسی M53 5G هم اضافه کنند.

طبق شایعه‌ای جدید، گلکسی M53 5G از نظر رزولوشن دوربین اصلی با پیشرفت چشمگیری نسبت به M52 5G روبه‌رو می‌شود و سنسور دوربین 108 مگاپیکسلی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

به نظر می‌رسد سامسونگ نه تنها رزولوشن دوربین اصلی را افزایش می‌دهد، بلکه باید منتظر یک سنسور اضافه هم روی پنل پشتی این دستگاه باشیم. البته گفته می‌شود کره‌ای‌ها رزولوشن دوربین‌های اولترا واید و ماکرو این گوشی هوشمند را کاهش می‌دهند که البته نباید چندان واکنش منفی کاربران را در پی داشته باشد.

مشخصات احتمالی گلکسی M53 5G

طبق شایعه‌ای جدید، سامسونگ می‌خواهد بجای تراشه کوالکام مورد استفاده در گلکسی M52، در نسل جدیدش به سراغ یکی از چیپ‌های مدیاتک برود. در حقیقت انتظار می‌رود که کره‌ای‌ها برای میان‌رده بعدی‌شان از تراشه دیمنسیتی 900 استفاده کنند که اگرچه عملکرد مناسبی از خودش نشان می‌دهد، اما بطور قابل توجهی در بخش CPU و GPU از اسنپدراگون 778G گلکسی M52 5G ضعیف‌تر است.

گلکسی M53 5G

در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره این گوشی هوشمند منتشر نشده، اما انتظار داریم برخی مشخصات تفاوتی با نسل کنونی‌اش نداشته باشد. در نتیجه احتمالا باید منتظر نمایشگر سوپر امولد با رفرش ریت 120 هرتز، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی باشیم.

در نهایت انتظار داریم که این دستگاه با سیستم عامل پیش فرض اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.1 در اختیار خریداران قرار بگیرد، با این حال نمی‌دانیم مانند گلکسی A53 و گلکسی A73 تا چهار نسخه اندروید و پنج سال بروزرسانی امنیتی دریافت می‌کند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی