ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مولتی دیوایس واتساپ
تکنولوژی

قابلیت مولتی دیوایس واتس‌اپ به‌زودی برای تمام کاربران اندروید و iOS فعال می‌شود

ویژگی مولتی دیوایس واتس‌اپ که در طی ماه‌های اخیر در اختیار کاربران نسخه بتا قرار گرفته بود، امکان استفاده همزمان از این پیام‌رسان را در حداکثر ۴ دستگاه فراهم می‌کند. اکنون به نظر می‌رسد که ...

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۳ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

ویژگی مولتی دیوایس واتس‌اپ که در طی ماه‌های اخیر در اختیار کاربران نسخه بتا قرار گرفته بود، امکان استفاده همزمان از این پیام‌رسان را در حداکثر ۴ دستگاه فراهم می‌کند. اکنون به نظر می‌رسد که واتس‌اپ در نظر دارد قابلیت Multi-Device را به صورت عمومی و برای تمامی دستگاه‌ها فعال سازد و به‌زودی تحت قالب یک آپدیت برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS منتشر خواهد شد.

از عرضه قابلیت مولتی دیوایس واتس‌اپ حدود هشت ماه می‌گذرد و توسعه‌دهندگان توانسته‌اند در طی این مدت، مشکلات و باگ‌های احتمالی را برطرف سازند. البته برای بهره‌گیری از امکانات آن، الزامی به استفاده از نسخه بتا واتس‌اپ وجود نداشت و کاربران نسخه معمولی هم می‌توانستند در آن ثبت‌نام کنند.

زمان عرضه قابلیت مولتی دیوایس واتس‌اپ

طبق گزارش‌ منتشر شده، کاربران دستگاه‌های مبتنی بر iOS تا اواخر ماه جاری میلادی قادر خواهند بود تا آپدیت مربوط به ویژگی Multi-Device را دریافت کنند که با برخی بهبودهای نرم‌افزاری دیگر همراه خواهد شد. دارندگان محصولات اندرویدی باید کمی بیشتر منتظر بمانند و آپدیت مختص به آن‌ها در ماه میلادی آینده منتشر می‌شود.

مولتی دیوایس واتساپ

ارائه ویژگی مولتی دیوایس در نسخه اصلی واتس‌اپ برای تمامی کاربران، از بزرگترین تغییرات این پیام‌رسان در ماه‌های اخیر محسوب می‌شود. با دریافت این آپدیت، نه‌تنها تعداد دستگاه‌های قابل اتصال به حساب کاربری افزایش پیدا می‌کند؛ بلکه دیگر نیازی به برقراری اتصال اینترنت در دستگاه اصلی نخواهد بود و امکان استفاده از نسخه موجود روی سایر گجت‌ها (مثل نسخه دسکتاپ) فراهم می‌شود.

سایر بهبودهای صورت گرفته قابل انتظار شامل بهتر شدن فرایند ورود به حساب کاربری می‌شود که می‌تواند زمان مورد نیاز برای دانلود پیام‌ها روی دستگاه‌های غیر اصلی را کاهش دهد. البته باید توجه داشت که برخی ویژگی‌های دیگر واتس‌اپ همچنان روی نسخه دسکتاپ قابل استفاده نخواهند بود که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به پیش‌نمایش لینک‌ها، مشاهده موقعیت مکانی زنده و استیکرها اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی