ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جدیدترین بتای واتس‌اپ قابلیت Multi-Device را بطور خودکار برای کاربران فعال می‌کند

قابلیت Multi-Device واتس‌اپ در حال حاضر از طریق یک برنامه اختیاری در دسترس کاربران قرار دارد، اما این پیام‌رسان ظاهرا آپدیت بتای جدیدی منتشر کرده که گزینه پیوستن به برنامه پشتیبانی از چند دستگاه را ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

قابلیت Multi-Device واتس‌اپ در حال حاضر از طریق یک برنامه اختیاری در دسترس کاربران قرار دارد، اما این پیام‌رسان ظاهرا آپدیت بتای جدیدی منتشر کرده که گزینه پیوستن به برنامه پشتیبانی از چند دستگاه را حذف می‌کند. پس می‌توانیم منتظر باشیم که این ویژگی به‌زودی برای همه کاربران فعال شود.

به گزارش WABetaInfo، بتای جدیدی از واتس‌اپ منتشر شده که از آغاز عرضه عمومی و پیش‌فرض قابلیت Multi-Device خبر می‌دهد. اگر پیش‌تر به برنامه بتای این قابلیت ملحق شده بودید، اکنون دیگر نمی‌توانید از این برنامه خارج شوید. ولی اگر در این برنامه حضور نداشتید، با این آپدیت از همه دستگاه‌هایی که قبلا به اکانت شما لینک شده بود خارج می‌شوید و باید دوباره با قابلیت Multi-Device آن‌ها را متصل کنید. این تغییر در نسخه ۲.۲۱.۲۳.۱۰ واتس‌اپ بتا اعمال شده است.

اگر با قابلیت Multi-Device آشنا نیستید، این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد بدون ارتباط دائمی گوشی به اینترنت در سایر دستگاه‌های خود از واتس‌اپ استفاده کنند. البته دستگاه‌های متصل فقط به ۴ دستگاه غیر گوشی محدود هستند. به عبارت دیگر، نمی‌توانید از یک اکانت واتس‌اپ روی دو گوشی استفاده کنید، اما می‌توانید همان اکانت را روی دسکتاپ، وب و محصولات پرتال بالا بیاورید.

قابلیت چند دستگاهی ابتدا فقط در نسخه بتای واتس‌اپ در دسترس کاربران قرار داشت، اما بعدا کاربران نسخه پایدار این پیام‌رسان هم امکان استفاده از آن را به‌صورت بتا پیدا کردند. حالا به نظر می‌رسد که شرایط در حال تغییر است و همه کاربران می‌توانند به نسخه پایدار این ویژگی دسترسی یابند.

واتس‌اپ مشغول کار روی قابلیت‌های جدید متنوعی از جمله Community است. این ویژگی که اخیرا تصاویری از آن مشاهده شده، ظاهرا انجمنی برای ساخت گروه‌هاست که امکانات مدیریتی بیشتری را در اختیار مدیران قرار می‌دهد. البته این ویژگی هنوز در دست توسعه قرار دارد و دقیقا نمی‌دانیم که با چه قابلیت‌هایی به دست کاربران خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • yoosef
    yoosef | ۱۷ آبان ۱۴۰۰

    واتساپ مثل ایران خودمونه. بدیهی ترین امکانات رو با کلی منت و تبلیغ اضافه میکنه

مطالب پیشنهادی