ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پیکسل 6a در کنفرانس گوگل I/O و سری پیکسل 7 در ماه اکتبر معرفی می‌شود

کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل I/O امسال در تاریخ 11 و 12 مه (21 و 22 اردیبهشت) برگزار می‌شود. گوگل در این کنفرانس از جدیدترین نسخه اندروید به همراه چند محصول سخت افزاری رونمایی می‌کند که ظاهرا ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۵ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۰

کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل I/O امسال در تاریخ 11 و 12 مه (21 و 22 اردیبهشت) برگزار می‌شود. گوگل در این کنفرانس از جدیدترین نسخه اندروید به همراه چند محصول سخت افزاری رونمایی می‌کند که ظاهرا امسال این رویداد میزبان گوشی پیکسل 6a هم خواهد بود.

به گفته یکی از منابع معتبر دنیای فناوی به نام «جان پراسر»، گوگل می‌خواهد در کنفرانس I/O امسال از جدیدترین گوشی میان‌رده‌اش رونمایی کند. با وجود چنین موضوعی، گوشی آینده گوگل در 28 ژوئیه (6 مرداد) وارد بیشتر بازارها می‌شود که این یعنی با وقفه‌ای چند ماهه میان معرفی و عرضه روبه‌رو خواهیم شد.

پراسر همچنین مدعی شده گوگل در این رویداد علاوه بر معرفی پیکسل 6a، اطلاعاتی درباره ساعت هوشمند مورد انتظارش یعنی پیکسل واچ هم منتشر خواهد کرد. با این حال نباید منتظر معرفی این محصول در کنفرانس گوگل I/O 2022 باشیم.

اگر گفته پراسر صحت داشته باشد، گوگل در ماه اکتبر مراسمی برای معرفی پیکسل واچ برگزار خواهد کرد که البته در آن شاهد رونمایی از خانواده پیکسل 7 هم خواهیم بود.

مشخصات احتمالی گوگل پیکسل 6a

پیکسل 6a

طبق گزارش‌ها، گوگل برای این گوشی هوشمندش از یک نمایشگر 6.2 اینچی OLED با سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده می‌کند. اگرچه این محصول، میان‌رده خواهد بود اما ظاهرا این غول جستجوی اینترنتی برای آن به سراغ چیپ تنسور می‌رود؛ همان تراشه‌ای که قدرت سری پیکسل 6 را تامین می‌کند. همچنین باید منتظر حداقل 128 گیگابایت حافظه داخلی در میان‌رده بعدی گوگل باشیم.

در بخش دوربین احتمالا با دو دوربین روبه‌رو می‌شویم که سنسور اصلی‌اش 12.2 مگاپیکسلی سونی IMX363 به همراه سنسور اولترا واید 12 مگاپیکسلی سونی IMX355 خواهد بود. دوربین سلفی این گوشی هوشمند هم درون یک حفره در مرکز بخش بالایی نمایشگر قرار می‌گیرد.

اگر گوگل به دنبال معرفی پیکسل 6a در اردیبهشت باشد، باید منتظر انتشار گزارش‌های بیشتری درباره آن در روزهای آینده باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی