ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مجیک ماوس اپل
تکنولوژی

تلاش نافرجام یک مهندس خلاق برای اصلاح طراحی احمقانه مجیک ماوس

اپل ماوسی با نام «مجیک ماوس» را برای استفاده روی پلتفرم Mac ارائه کرده است. این ماوس از قابلیت‌هایی جذاب و کاربردی بهره می‌برد، اما یک نقص بزرگ در مورد طراحی آن وجود دارد. یک ...

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۶ فروردین ۱۴۰۱ | ۲۳:۵۵

اپل ماوسی با نام «مجیک ماوس» را برای استفاده روی پلتفرم Mac ارائه کرده است. این ماوس از قابلیت‌هایی جذاب و کاربردی بهره می‌برد، اما یک نقص بزرگ در مورد طراحی آن وجود دارد. یک مهندس خلاق اخیرا تلاش کرده تا با یک سری روش خاص، این نقص طراحی را برطرف کند اما او نیز موفق نشده است.

اپل به تازگی رنگ نقره‌ای مجیک ماوس خود را رونمایی کرده و مشتریان می‌توانند آن را تهیه کنند. این ماوس هم اکنون توسط برخی کاربران پلتفرم Mac مورد استفاده قرار گرفته و رضایت بسیاری را جلب کرده، اما یک نقص بزرگ در طراحی مجیک ماوس اپل وجود دارد. اخیرا یک مهندس خلاق در کانال یوتوب «Unnecessary Inventions» تصمیم به برطرف کردن این نقص در طراحی Magic Mouse کرده است.

نقص طراحی موجود در مجیک ماوس اپل برطرف نمی‌شود

به گزارش DigitalTrends، یک یوتوبر به تازگی تلاش کرده تا نقص موجود در طراحی Magic Mouse برطرف کند. این یوتوبر که «متی بندیتو» نام دارد، در کانال خود دست به اقدامات جالب و خلاقانه‌ای برای تعمیر و برطرف کردن نقص لوازم مختلف زده است. با این حال حتی او نتوانسته نقص طراحی Magic Mouse اپل را درست کند.

برای یادآوری، مجیک ماوس اپل از باتری قابل شارژ بهره می‌برد. این باتری از طریق درگاه لایتنینگ قابل شارژ است. تا به این‌جا مشکلی وجود ندارد، اما باید بگوییم که محل قرارگیری درگاه لایتنینگ این ماوس، زیر آن است. در واقع برای شارژ کردن باتری ماوس اپل باید آن را به پشت بچرخانید و کابل شارژ را به دستگاه متصل کنید.نحوه شارژ شدن این ماوس واقعا آزار دهنده است، زیرا هنگام شارژ شدن به هیچ عنوان نمی‌توان از آن استفاده کرد.

البته پروسه شارژ شدن Magic Mouse چندان طولانی نیست و تنها به چند دقیقه زمان احتیاج دارد. با این حال، تعبیه درگاه لایتنینگ در مکان مورد اشاره، احمقانه است. سال‌هاست که کاربران اپل از این کمپانی درخواست تغییر مکان قرارگیری درگاه لایتنینگ را دارند؛ با این حال هنوز تغییری در این بخش حاصل نشده است.

یوتوبر مورد اشاره با استفاده از یک سری ابزار توانست کابل شارژ ماوس را با یک جفت بلبرینگ فلزی ترکیب کند. نتیجه کار بسیار جذاب بود، زیرا او موفق شد تا حین اتصال کابل شارژ به ماوس، از آن نیز استفاده کند.این اما پایان ماجرا نبود. در نهایت این یوتوبر متوجه شد که مجیک ماوس اصلا شارژ نشده و در واقع حتی ایده او نتوانسته این نقص را برطرف کند. در واقع مجیک ماوس پس از اتصال کابل شارژ از کار می‌افتد. احتمالاً اپل برای جلوگیری از کلیک تصادفی، ماوس را هنگام شارژ غیر فعال می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • pop_0098
    pop_0098 | ۹ فروردین ۱۴۰۱

    دستتون دردنکنه مقاله خوبی بود انشاالله وضعیت کار بهتر بشه ممنون که مقاله را ترجمه کردید

  • uzer1400
    uzer1400 | ۷ فروردین ۱۴۰۱

    نویسند محترم ، خودت متن رو سه بار بخون متوجه میشی سردرد مگیری ازبس که تکرار کردی «یک یوتیوبر خلاق ......» پاراگراف اول و دوم و سوم همش یکیه در وافع...تکرار مکررات... مطلب رو خلاصه بگید و زیاده گویی خسته میکنه خواننده رو

    • ww_ea
      ww_ea | ۷ فروردین ۱۴۰۱

      تا جایی که میدونم، این بندگان خدا به ازای هر «کلمه» ترجمه شده پول میگیرن و حقوق ثابت ندارن. حالا نمیدونم دیجیاتو ام جز این وبسایت ها هست یا نه. یعنی مجبورن آب بندازن به متن مقالات که مقاله طولانی بشه 😀

    • نیما جلالی
      نیما جلالی | ۷ فروردین ۱۴۰۱

      کلا عبارتی که گفتید توی متن نیومده، فقط عبارت «یک مهندس خلاق» تو پاراگراف‌های مختلف تکرار شده

    • مهرداد مهرداد
      مهرداد مهرداد | ۸ فروردین ۱۴۰۱

      دقیقاً چیزی که منم میخواستم بگم، دو صفحه اومدم پایین هنوز تیتر رو میبینم که به بیست و هفتمین حالت نوشته شده. متاسفانه خیلی جا ها این مسئله رو دیدم که بسیار برای خواننده خسته کننده هست.

    • Mmmm Mmmmm
      Mmmm Mmmmm | ۸ فروردین ۱۴۰۱

      حق😀

مطالب پیشنهادی