ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اوبر لندن
کسب و کار

اوبر موفق شد برای ادامه فعالیت در لندن مجوز 30 ماهه بگیرد

اوبر بالاخره پس از مدت‌ها توانست رضایت سازمان حمل و نقل لندن (TfL) را جلب کند و برای ادامه فعالیت سرویس خود مجوز 30 ماهه بگیرد. این مجوز دو و نیم ساله به اوبر اجازه ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۷ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۲:۵۰

اوبر بالاخره پس از مدت‌ها توانست رضایت سازمان حمل و نقل لندن (TfL) را جلب کند و برای ادامه فعالیت سرویس خود مجوز 30 ماهه بگیرد. این مجوز دو و نیم ساله به اوبر اجازه می‌دهد خدمات اشتراک تاکسی اینترنتی را در لندن به کاربران ارائه کند.

اوبر در توییتی در صفحه رسمی خود نوشت: «مفتخریم اعلام کنیم که TfL برای فعالیت در لندن به اوبر مجوز 30 ماهه داده است. TfL به‌درستی شرکت‌ها را ملزم به رعایت بالاترین سطح از استانداردهای رگولاتوری و ایمنی کرده و خوشحالیم که این استانداردهای سطح بالا را رعایت می‌کنیم.»

این شرکت ادامه داد: «با تداوم فعالیت‌ها در لندن، بر ارتقای سطح همه استانداردها متمرکز خواهیم بود. این استانداردها شامل ارائه مزایا و محافظت‌های لازم از رانندگان، اطمینان از حمل و نقل ایمن شهروندان لندن و تبدیل شدن به ناوگان تمام برقی تا سال 2025 است.»

اوبر لندن

اوبر و درگیری‌های مکرر با سازمان حمل و نقل لندن

این شرکت اولین بار در سال 2017 مجوز فعالیت در لندن را از دست داد، چون سازمان حمل و نقل این شهر معتقد بود که اوبر در انجام مسئولیت‌های شرکتی خود ناموفق بوده است. TfL می‌گفت این کمپانی نقایصی در زمینه گزارش رخدادهای مجرمانه، بررسی سابقه رانندگان و دریافت گواهی‌های پزشکی داشته است.

این شرکت بعدا در دادگاه تجدیدنظر توانست یک مجوز 15 ماهه دریافت کند اما این مجوز دوباره در سال 2019 باطل شد و TfL اعلام کرد که اوبر صلاحیت فعالیت در این شهر را ندارد. در سال 2020، قاضی دیگری به اوبر اجازه داد 18 ماه دیگر در لندن فعالیت کند.

این شرکت در سال‌های اخیر قابلیت‌های ایمنی مختلفی را در اختیار کاربران قرار داده است. یکی از این قابلیت‌ها دکمه‌ای است که اجازه می‌دهد سرنشین به‌سرعت رفتار ناامن راننده را گزارش کند. همچنین امکان ضبط صدای راننده و مسافر در حین جابه‌جایی فراهم شده است.

اوبر پارسال در پرونده‌ای حقوقی در بریتانیا بر سر وضعیت شغلی رانندگان خود شکست خورد و قرار شد که شرکت رانندگانش را به عنوان کارمند بشناسد. بر این اساس، هر راننده باید حداقل حقوق، مرخصی و مزایا را دریافت کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی