ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوربین آیفون 14 پرو
تکنولوژی

بیرون‌زدگی دوربین آیفون 14 پرو بیشتر از نسل قبل خواهد بود

آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس قرار است اولین آیفون‌هایی باشند که از دوربینی با رزولوشن بالا برخوردارند. مینگ-چی کو معتقد است احتمالا استفاده از این سیستم دوربین پیشرفته‌تر، به قیمت بیشتر شدن ...

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۸ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۰

آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس قرار است اولین آیفون‌هایی باشند که از دوربینی با رزولوشن بالا برخوردارند. مینگ-چی کو معتقد است احتمالا استفاده از این سیستم دوربین پیشرفته‌تر، به قیمت بیشتر شدن بیرون‌زدگی دوربین تمام خواهد شد.

رندرهای CAD گوشی iPhone 14 Pro را چند روز قبل با هم مشاهده کردیم. این رندرها به ما نشان می‌دادند که طراحی نسل جدید آیفون‌ها تا حدودی متفاوت خواهد بود. همچنین مدتی پیش ادعا شده بود که سری آیفون 14، اولین آیفون‌های فاقد بیرون‌زدگی ماژول دوربین اصلی هستند. حالا مینگ چی کو به‌عنوان تحلیلگر باسابقه محصولات اپل این موضوع را رد کرده است.

دوربین آیفون 14 پرو

این تحلیلگر باسابقه ادعا می‌کند که میزان بیرون‌زدگی ماژول دوربین مدل‌های iPhone 14 Pro نسبت به نسل قبلی بیشتر می‌شود. او می‌گوید دو گوشی پرچمدار بعدی اپل به سنسور 48 مگاپیکسلی بزرگ‌تر مجهز خواهند شد. در نتیجه ابعاد دوربین اصلی بین ۲۵ تا ۳۵ درصد و ضخامت ماژول دوربین نیز بین ۵ تا ۱۰ درصد افزایش خواهد داشت.

چند روز قبل تصاویر شماتیک آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس نیز توسط مکس وینباخ در توییتر منتشر شده بود که تقریباً با اطلاعات مینگ-‌چی کو مطابقت دارند.

فعلا نمی‌توان نظر قطعی در مورد این موضوع داد و شاید حتی اپل فعلا نخواهد از این حسگر تصویر پیشرفته‌تر در آیفون‌های بعدی خود استفاده کند؛ اما موضوع قابل توجه این است که تغییرات طراحی مدل‌های آیفون 14 پرو قابل چشم‌پوشی نیستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی