ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کاغذ دیجیتال جدید شیائومی
تکنولوژی

کاغذ دیجیتال شیائومی Paper Book Pro II با قیمت 200 دلار رونمایی شد

کاغذهای دیجیتال گجت‌های جذابی هستند که نقش کاغذ را ایفا می‌کنند و برای تهیه آن‌ها نیازی به قطع درختان نیست. کاغذ دیجیتال پرچمدار شیائومی Paper Book Pro II اخیرا معرفی شده و از ویژگی‌های جذابی ...

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۹ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۰

کاغذهای دیجیتال گجت‌های جذابی هستند که نقش کاغذ را ایفا می‌کنند و برای تهیه آن‌ها نیازی به قطع درختان نیست. کاغذ دیجیتال پرچمدار شیائومی Paper Book Pro II اخیرا معرفی شده و از ویژگی‌های جذابی بهره می‌برد. قیمت این محصول حدود 200 دلار است.

مدتی پیش کاغذ دیجیتال میجیا از شیائومی را در دیجیاتو بررسی کردیم که از ویژگی‌های جذابی بهره‌مند بود. این کمپانی جدیدترین مدل کاغذ دیجیتالی خود را به تازگی در رویداد جدیدش معرفی کرده که در ادامه به جزئیات آن خواهیم پرداخت.

جزئیات معرفی کاغذ دیجیتال شیائومی Paper Book Pro II

کاغذ دیجیتال جدید شیائومی

به گفته منبع مربوطه، شیائومی از یک کاغذ دیجیتالی برای رقابت با آمازون Kindle پرده برداشته که فعلا در بازار چین عرضه می‌شود. این محصول مجهز به نمایشگر نمایشگر 7.8 اینچی تخت E-ink با رزولوشن 1872 در 1404 پیکسل است. تراکم پیکسل این نمایشگر به حدود 300 پیکسل در هر اینچ می‌رسد. وزن و ضخامت Paper Book Pro II به ترتیب 250 گرم و 7 میلی‌متر است.

قلب تپنده این دستگاه، پردازنده چهار هسته‌ای RK3566 بوده که توسط 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. شیائومی می‌گوید سرعت پاسخگویی سیستم در E-ink Reader جدید تا 109 درصد افزایش پیدا کرده است.

باتری کاغذ دیجیتال جدید Xiaomi ظرفیت 3200 میلی‌آمپر‌ساعتی دارد. ادعا می‌شود که به لطف این باتری، Paper Book Pro II تا 6 هفته در حالت آماده به‌کار دوام می‌آورد. این کاغذ دیجیتالی تازه وارد از جستجوی صوتی داخلی، انتقال فایل کتاب‌های الکترونیکی با بلوتوث و WLAN و فرمت‌هایی مانند PDF پشتیبانی می‌کند.

قیمت کاغذ دیجیتال شیائومی Paper Book Pro II برابر با 1299 یوان (204 دلار) است؛ اما شیائومی فعلا این محصول را با قیمت 1199 یوان (188 دلار) در چین به فروش می‌رساند. پیش‌فروش آن نیز از امروز انجام می‌شود.

آیا شما طرفدار کاغذهای دیجیتال با این برچسب قیمتی هستید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی