ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

همکاری سامسونگ و نیفتی
تکنولوژی

ایجاد نخستین پلتفرم NFT روی تلویزیون‌های سامسونگ با همکاری Nifty

سامسونگ با همکاری Nifty Gateway که در زمینه مزایده NFT فعال است، وعده‌های خود مبنی بر آوردن NFT به تلویزیون‌های خود را عملی می‌کند. وب‌سایت نیفتی طی بیانیه‌ای اعلام کرد که هم اکنون با پلتفرم ...

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۰

سامسونگ با همکاری Nifty Gateway که در زمینه مزایده NFT فعال است، وعده‌های خود مبنی بر آوردن NFT به تلویزیون‌های خود را عملی می‌کند. وب‌سایت نیفتی طی بیانیه‌ای اعلام کرد که هم اکنون با پلتفرم NFT سامسونگ یکپارچه شده و کاربران می‌توانند با تلویزیون‌های جدیدی مانند QLED و Neo QLED به دنیای NFT وارد شوند.

بدین ترتیب کاربران می‌توانند NFT ها را روی تلویزیون سامسونگ خود نمایش دهند، میان آنها جستجو کرده، با آنها تعامل داشته باشند و یا به خرید و فروش آنها بپردازند. همچنین سامسونگ در ویدئویی اعلام کرده که تنظیمات تلویزیون‌هایش جهت وفاداری به آثار و نمایش دقیق مقصود هنرمندان بهینه خواهند شد.

دانکن کاک فاستر یکی از بنیان‌گذاران وب‌سایت نیفتی می‌گوید : «با هدفی که ما در ذهن داریم و به دلیل همکاری با سامسونگ برای ایجاد تجربه‌ای متفاوت در زمینه جمع‌آوری NFT  هیجان بسیاری داریم. تعهد سامسونگ به تجربه کاربر و تمرکز بر روی ارائه بهترین کیفیت تصویر، به عالی‌ترین شکل ممکن با رویکرد ما هماهنگی دارد زیرا اجازه می‌دهد تا همه، در هر زمانی با هنرمند مورد علاقه خود تعامل داشته باشند.»

همکاری سامسونگ و نیفتی

همکاری سامسونگ و نیفتی

در ادامه باید به این نکته نیز اشاره کرد که روی این پلتفرم بیش از 6000 اثر هنری وجود خواهد داشت. همچنین همکاری دو شرکت مذکور در این حوزه باعث می‌شود تمامی آثار این پلتفرم دارای تاییدیه باشند، کاربران می‌توانند برای ذخیره آثار از Omnibus wallet نیفتی استفاده کنند و در نهایت مشتریان می‌توانند از روش‌های پرداختی منعطف و متنوع بهره‌مند شوند.

گفتنی است که یکپارچه‌سازی Nifty Gateway بخشی از Smart Hub سامسونگ خواهد بود و به نظر می‌رسد هدف شرکت این باشد که شما NFT ها را به عنوان آثار هنری محدود نمایش دهید. فرض کنید مشغول تماشای فیلم خاصی هستید و در میانه راه به هر دلیلی آنرا متوقف می‌کنید، در این هنگام تلویزیون شما وارد حالت Ambient می‌شود و آثار یک گالری نظیر نیفتی نمایش داده می‌شود.

با این تفاسیر یکپارچه شدن سامسونگ با NFT های گالری نیفتی صرفا یک اسکرین‌سیور گران قیمت محسوب نمی‌شود و بلکه نقطه عطفی در هنرهای دیجیتال به شمار می‌رود.  

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی