ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قابلیت یادگیری پارک خودکار
اخبار خودرو

یادگیری پارک کردن به صورت خودکار؛ تکنولوژی جدید در خودروهای برقی فولکس واگن

کمپانی فولکس واگن با ارائه به‌روزرسانی جدید برای سیستم‌عامل خودروهای برقی ID، قابلیت یادگیری پارک خودکار را به آن‌ها اضافه کرده است. حال رانندگان می‌توانند به سامانه Park Assist Plus With Memory Function مراجعه کرده ...

دلارام شرف الدین
نوشته شده توسط دلارام شرف الدین | ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۰

کمپانی فولکس واگن با ارائه به‌روزرسانی جدید برای سیستم‌عامل خودروهای برقی ID، قابلیت یادگیری پارک خودکار را به آن‌ها اضافه کرده است. حال رانندگان می‌توانند به سامانه Park Assist Plus With Memory Function مراجعه کرده و پنج حالت پارک مختلف را به ماشین آموزش دهند.

خودرو می تواند فرایند پارک کردن را با سرعت کمتر از 40 کیلومتر بر ساعت در مسافت 50 متری فرا بگیرد. سپس اگر موقعیت مشابهی پیش آمد، صرفا رفتار راننده را تقلید می‌کند. به عنوان مثال، کافی است راننده یک‌بار پارک کردن در محیط‌های مسقف را به خودرو بیاموزد تا ماشین برای همیشه توانایی قرار گرفتن در پارکینگ‌های سرپوشیده را پیدا کند.

پارک خودکار توسط خودروی برقی فولکس واگن

علاوه بر افزودن قابلیت یادگیری پارک خودکار در به‌روزرسانی جدید سیستم‌عامل، هوش مصنوعی خودروها نیز بهبود پیدا کرده و اصلاحات متعددی در زمینه سیستم‌های کمکی و شارژ بی‌سیم اعمال شده است. حال پکیج باتری عملکرد بهتری در محیط‌های سرد دارد و رانندگان می‌توانند آن را با سرعت بیشتری شارژ کنند. درصد شارژ باتری نیز اکنون قابل‌مشاهده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی