ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایکس باکس گیم پس
تکنولوژی

طرح خانواده احتمالا به سرویس اشتراکی ایکس باکس گیم پس اضافه خواهد شد

پس از معرفی سرویس پلی‌استیشن پلاس جدید، رقابت بین مایکروسافت و سونی در زمینه بازی‌های دیجیتال نیز افزایش پیدا کرد و حالا طبق گزارش‌های منتشر شده، مایکروسافت قصد دارد در آینده‌ای نزدیک برای سرویس اشتراکی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۰

پس از معرفی سرویس پلی‌استیشن پلاس جدید، رقابت بین مایکروسافت و سونی در زمینه بازی‌های دیجیتال نیز افزایش پیدا کرد و حالا طبق گزارش‌های منتشر شده، مایکروسافت قصد دارد در آینده‌ای نزدیک برای سرویس اشتراکی محبوب خود یعنی «ایکس باکس گیم پس» طراح خانوادگی (فمیلی) را معرفی کند.

طبق گزارش Windows Central با خرید طرح خانواده ایکس باکس گیم پس توسط کاربران، پنج بازیکن به صورت همزمان به این سرویس دسترسی پیدا خواهند کرد که قیمت آن بسیار ارزان‌تر از خرید پنج حساب جداگانه خواهد بود. همچنین ظاهرا ردموندی‌ها سیستم حساب خانواده خود را یکپارچه خواهند کرد، که همین کار را برای اشتراک‌های فمیلی مایکروسافت 365 هم انجام می‌دهد.

ایکس باکس گیم پس

هنوز مشخص نیست که آیا مایکروسافت برای نسخه کنسول، رایانه‌های شخصی و آلتیمت (Ultimate) سرویس گیم پس خود به صورت جداگانه اشتراک خانوادگی ارائه خواهد کرد یا خیر. در حال حاضر نسخه ایکس باکس یا رایانه شخصی سرویس گیم پس برای کاربران 9.99 دلار در ماه هزینه دارد که البته شامل قابلیت‌های چند نفره آنلاین نمی‌شود و برای استفاده از قابلیت‌های آنلاین باید اشتراک 14.99 دلاری آلتیمیت را خریداری کرد.

آینده سرویس ایکس باکس گیم پس

سرویس اشتراکی ایکس باکس محبوبیت بسیار زیادی دارد اما یکی از ضعف‌های مهم آن که در گذشته نیز به آن اشاره شده، عدم وجود اشتراک خانواده است. نینتندو برای خدمات آنلاین خود یک طرح خانوادگی را به کاربران ارائه کرده و پلتفرم‌های آنلاینی مانند نتفلیکس و دیزنی پلاس نیز سال‌ها این اشتراک را ارائه می‌کنند.

مایکروسافت در چند وفت گذشته تلاش زیادی برای رشد سرویس ایکس باکس گیم پس خود کرده است. این سرویس تا ماه ژانویه 25 میلیون مشترک را جذب خود کرده است و خرید 68.7 میلیارد دلاری اکتیویژن بلیزارد باعث می‌شود تا عناوین محبوب و بزرگی از جمله Call of Duty وWorld of Warcraft هم در آینده به این سرویس اضافه شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی