ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قابلیت جدید سرچ گوگل
تکنولوژی

گوگل نیوز با برچسب جدیدی منابع معتبرتری را برای کاربران نمایش می‌دهد

گوگل برچسب جدیدی را در بخش Top Stories گوگل نیوز اضافه کرده منابع معتبرتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و علاقه‌مند است تا بتواند از این برچسب برای نمایش دادن منابع اصلی خبر استفاده ...

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

گوگل برچسب جدیدی را در بخش Top Stories گوگل نیوز اضافه کرده منابع معتبرتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و علاقه‌مند است تا بتواند از این برچسب برای نمایش دادن منابع اصلی خبر استفاده کند. این ویژگی به‌زودی در مناطق بیشتری فعال خواهد شد.

بسیاری از کاربران به طور روزمره از موتور جستجوی گوگل استفاده می‌کنند و این شرکت در تلاش است تا نتایج دقیق‌تری را در اختیار آن‌ها قرار داده و کاربران را به سایت‌ها و منابع معتبرتر هدایت کند.

گوگل قبلا اعلام کرده بود که با ارائه قابلیتی جدید، با نمایش اطلاعات جعلی و نادرست در نتایج جستجو مبارزه می‌کند. گوگل این بار می‌خواهد بیش از پیش وارد مسئله بهبود نتایج و اطلاعات نمایش داده شده به کاربران شود. برای این کار، این کمپانی قصد دارد نتایج سایت‌های معتبر را بیشتر به کاربران نمایش دهد.

گوگل منابع معتبرتری را برای کاربران نمایش می‌دهد

قابلیت جدید سرچ گوگل

گزارش شده که گوگل باز هم در حال ارائه ویژگی‌های جدیدی برای بخش جستجو و اخبارها است. مسئولان این کمپانی امیدوارند که با اتخاذ این سیاست جدید، نمایش اطلاعات نادرست در گوگل بیش از پیش کاهش بیابد.

گوگل از مدتی قبل برچسبی را مختص به اخبار فوری و ویدئوهای وایرال شده در نظر گرفته بود. از امروز در ایالات متحده آمریکا، این ویژگی سرچ گوگل نکاتی پیرامون بهبود سواد رسانه‌ای را در اختیار کاربران می‌گذارد.

هدف اصلی گوگل از این اقدامات، این است که مردم طرز برخورد با یک موضوع جدید و رو به رشد را یاد بگیرند و بتوانند با استفاده از منابع معتبر، ارزیابی کنند که خبر انتشار یافته صحیح است یا خیر. اقداماتی از جمله بررسی تاریخ انتشار و نام نویسنده برای بررسی معتبر بودن این‌گونه اخبار به کاربران پیشنهاد می‌شود. گوگل کاربران خود را به عمیق‌تر نگاه کردن تشویق می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • molavy
    molavy | ۱۳ فروردین ۱۴۰۱

    خخخخ
    مثلا رسانه های چینی و روسی حتما همه برچسب غیر معتبر بخورن و غربی خیلی معتبر

مطالب پیشنهادی