ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اوپو F21 پرو
تکنولوژی

جزئیات طراحی اوپو F21 پرو منتشر شد

کمپانی چینی اوپو به‌زودی گوشی میان‌رده F21 پرو را روانه بازار می‌کند که روی بخش طراحی، تمرکز ویژه‌ای دارد. اوپو ادعا می‌کند که این گوشی از طراحی و ساخت بسیار حرفه‌ای بهره‌مند بوده و در ...

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۰

کمپانی چینی اوپو به‌زودی گوشی میان‌رده F21 پرو را روانه بازار می‌کند که روی بخش طراحی، تمرکز ویژه‌ای دارد. اوپو ادعا می‌کند که این گوشی از طراحی و ساخت بسیار حرفه‌ای بهره‌مند بوده و در همین راستا، جزئیاتی را پیرامون این موضوع به اشتراک گذاشته است.

اوپو F21 پرو طی روزهای آینده در دو مدل 4G و 5G در هند معرفی می‌شود. این گوشی‌ها نماینده‌های جدید کمپانی چینی اوپو در بازار گوشی‌های میان‌رده خواهند بود. گفتنی است که این دستگاه‌ها احتمالا تا 10 روز دیگر معرفی می‌شوند.

جزئیاتی تازه از اوپو F21 پرو

اوپو F21 پرو

به نقل از منبع مرتبط، گوشی میان‌رده جدید اوپو قرار است در دو رنگ مشکی و نارنجی عرضه شود. رنگ نارنجی این دستگاه از قاب پشتی با جنس چرم برخوردار خواهد بود که توسط مهندسان اوپو طراحی شده و نام دقیق آن، «چرم فایبرگلاس» است. به لطف این طراحی ویژه مهندسان اوپو، F21 پرو از بدنه‌ای تخت بهره می‌برد.

گفتنیست که این چرم از نوع گیاهی بوده و خوشبختانه هیچ حیوانی برای تهیه این ماده آزار ندیده است. اوپو برای استفاده از این نوع ماده در قاب پشتی گوشی جدید خود، آن را در برابر عوامل مختلفی از جمله مقاومت در برابر حرارت بالا، ضدآب بودن و خراشیدگی تحت آزمایش قرار داده است.

همچنین قاب پشتی چرمی اوپو F21 پرو رنگ خود را از دست نمی‌دهد و پس از استفاده طولانی‌مدت، باز هم مانند روز اولش خواهد بود.

اوپو F21 پرو

رنگ مشکی این گوشی نیز از قاب پشتی شیشه‌ای استفاده می‌کند. این قاب شیشه‌ای براق بوده و در طراحی آن از نوعی براق استفاده شده است. ضخامت هر دو رنگ این گوشی تازه وارد حدود 7.5 میلی‌متر خواهد بود. وزن این گوشی به 175 گرم می‌رسد و شیشه نمایشگر آن از نوع 2.5D است.

احتمال می‌رود که Oppo F21 Pro 4G مجهز به نمایشگر 6.43 اینچی OLED با نرخ رفرش 90 هرتزی، تراشه اسنپدراگون 680، باتری 4500 میلی‌آمپر‌ساعتی، شارژر 33 واتی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی باشد. نسخه 4G و 5G این دستگاه به ترتیب دارای برچسب قیمتی حدود 290 و 342 دلاری باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی