ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

27 فروردین، چهارمین گردهمایی گراف دی با شعار روابط عمومی معتمد، مدیریت مقتدر

چهارمین گردهمایی گراف دی با شعار «روابط عمومی معتمد ، مدیریت مقتدر»، ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۱ با ارزیابی و معرفی مدیران عامل ارتباط‌گرا، برگزار خواهد شد. گراف دی رویدادی در حوزه روابط عمومی است که ...

شیدا ملکی
نوشته شده توسط شیدا ملکی | ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۲:۴۸

چهارمین گردهمایی گراف دی با شعار «روابط عمومی معتمد ، مدیریت مقتدر»، ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۱ با ارزیابی و معرفی مدیران عامل ارتباط‌گرا، برگزار خواهد شد.

گراف دی رویدادی در حوزه روابط عمومی است که در نظر دارد گروهی از کارشناسان و فعالان این حوزه را گرد هم آورد و زمینه‌ای را برای ایجاد ارتباط پایدار و عمیق میان آن‌ها فراهم کند. این رویداد مستقل، از دی‌ماه سال 1399 آغاز به کار کرده و تاکنون سه دوره از آن توسط متخصصان و فعالان حوزه روابط‌ عمومی برگزار شده است.

به گزارش روابط عمومی رویداد گراف دی، در این گردهمایی برای نخستین بار مدیران عامل شرکت‌های بزرگ اقتصادی، کارآفرینان، استارت آپ‌ها، بانک‌ها، بیمه، شرکت‌های پرداخت الکترونیکی، شرکت‌های فناوری و دانش بنیان که بیشترین ارتباط را با مجموعه روابط عمومی خود داشته باشند با همکاری سازمان NGO, کانون کاربران ICT ارزیابی‌ و به عنوان «مدیر عامل ارتباط گرا» انتخاب و تندیس دریافت خواهند کرد.

حضور مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات در گراف دی

همچنین با توجه به اینکه معیار اصلی ارزیابی مدیر، کیفیت عملکردی او در تحقق اهداف سازمان است، چهارمین گردهمایی گراف‌دی با عنوان (گردهمایی روابط‌عمومی‌های اکوسیستم فناوری و اقتصادی) با هدف ارائه تجربیات مدیران عامل با مدیران روابط عمومی به منظور داشتن ارتباط موثر در حوزه اقتصادی برگزار و موضوعات مختلف در این زمینه میان برگزارکنندگان، سخنرانان و شرکت‌کنندگان مورد بررسی قرار می گیرد.

در این گردهمایی مدیران عامل سازمان‌های فناوری اطلاعات ایران، شرکت مخابرات ایران و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات حضور خواهند داشت.

لازم به ذکر است که با توجه به تامین هزینه‌های ارزیابی از سوی اسپانسرها، ارزیابی‌های مدیران در ۶ شاخص اصلی و ۱۰ تا زیر شاخص به صورت رایگان انجام خواهد شد.

روابط عمومی رویداد گراف دی همچنین اعلام کرده، علاقه‌مندان، می‌توانند برای آگاهی بیشتر از ثبت نام در ارزیابی و انتخاب مدیر برتر و نیز مشارکت به سایت گردهمایی گراف دی به آدرس https://grafday.ir مراجعه و یا به دبیرخانه همایش به شماره واتساپ 09394362536 پیام ارسال کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی