ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایلان ماسک توییتر
تکنولوژی

نظرسنجی ایلان ماسک پس از تبدیل شدن به بزرگترین سهامدار توییتر: دکمه ادیت می‌خواهید؟

دیروز در خبری اعلام شد که ایلان ماسک با پرداخت 2.89 میلیارد دلار حدود 9.2 درصد از سهام توییتر را خریده تا به بزرگ‌ترین سهام‌دار این شبکه اجتماعی تبدیل شود. او حالا در صفحه خود ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | ۰۹:۳۰

دیروز در خبری اعلام شد که ایلان ماسک با پرداخت 2.89 میلیارد دلار حدود 9.2 درصد از سهام توییتر را خریده تا به بزرگ‌ترین سهام‌دار این شبکه اجتماعی تبدیل شود. او حالا در صفحه خود یک نظرسنجی برگزار کرده تا نظر کاربران را درباره افزودن دکمه ویرایش توییت‌ها جویا شود. «پاراگ آگراوال»، مدیرعامل توییتر هم از کاربران خواسته در پاسخ‌دهی به این نظرسنجی دقت کنند.

ایلان ماسک چند ساعت پیش از بیش از 80 میلیون دنبال‌کننده خود پرسید مایلند دکمه ویرایش به این شبکه اجتماعی اضافه شود یا نه. تا زمان نگارش این مطلب که هنوز 20 ساعت از مهلت نظرسنجی باقی مانده، حدود 1 میلیون و 518 هزار نفر در آن شرکت کرده‌اند. از این میان 74.6 درصد پاسخ مثبت و 25.4 درصد پاسخ منفی داده‌اند.

نظرسنجی ماسک درباره دکمه ویرایش توییتر
نظرسنجی ماسک درباره دکمه ویرایش توییتر

پاراگ آگراوال: به نظرسنجی ایلان ماسک با دقت پاسخ دهید

به فاصله کوتاهی، پاراگ آگراوال در توییتی در واکنش به نظرسنجی ایلان ماسک نوشت: «این نظرسنجی عواقب مهمی خواهد داشت. لطفا با دقت رای دهید.» آگراوال در ماه نوامبر به عنوان جانشین «جک دورسی» صندلی مدیرعامل شرکت را در دست گرفت.

اکانت رسمی توییتر در تاریخ 1 آوریل در توییتی اعلام کرده بود که این شبکه اجتماعی در حال کار روی دکمه ویرایش است. با این حال، به نظر می‌رسید که این اکانت به مناسبت دروغ اول آوریل این خبر را اعلام کرده و جدی نبوده است. حالا اما ایلان ماسک به عنوان یکی از منتقدان توییتر و البته یکی از پرطرفدارترین چهره‌های این شبکه اجتماعی که با کمک این پلتفرم بر شهرت خود افزوده و حالا سهام‌دار اصلی‌اش است، شاید بتواند شرایط را تغییر دهد.

ماسک حالا حدود چهار برابر جک دورسی در توییتر سهم دارد و ممکن است در تصمیم‌گیری‌ها دخیل شود. دورسی پیش‌تر گفته بود که این شرکت بررسی‌های زیادی درباره دکمه ویرایش داشته است. با این حال، او گفته بود که اگر توییتر روزی این دکمه را ارائه کند، کاربران نمی‌توانند توییت‌های قدیمی را ویرایش کنند. در عوض یک پنجره زمانی 5 تا 30 ثانیه‌ای پس از ارسال در اختیار افراد قرار می‌گیرد تا امکان ویرایش مشکلات احتمالی فراهم شود.

در حقیقت در سال‌های اخیر حواشی زیادی درباره افزودن دکمه ویرایش توییت‌ها به این شبکه اجتماعی وجود داشت و تضمینی وجود ندارد که نتیجه نظرسنجی ایلان ماسک هم بتواند منجر به آمدن چنین دکمه‌ای به توییتر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی