ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کمک فورتنایت به اوکراین
تکنولوژی

فورتنایت 144 میلیون دلار برای کمک به اوکراین پول جمع کرد

بازی فورتنایت ظرف مدت دو هفته در مجموع 144 میلیون دلار برای کمک به اوکراین کمک مالی گردآوری کرد. اپیک گیمز، سازنده این بازی قبلا گفته بود که به مدت دو هفته تمام عواید حاصل ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۲:۰۰

بازی فورتنایت ظرف مدت دو هفته در مجموع 144 میلیون دلار برای کمک به اوکراین کمک مالی گردآوری کرد. اپیک گیمز، سازنده این بازی قبلا گفته بود که به مدت دو هفته تمام عواید حاصل از بازی را برای کمک به شهروندان جنگ‌زده اوکراینی اختصاص خواهد داد.

فورت‌نایت در روز اول این کارزار 36 میلیون دلار کمک مالی جمع کرد. هفته گذشته اعلام شد که این رقم به 100 میلیون دلار رسیده و اپیک حالا امروز اعلام کرد که مجموع این سرمایه‌ها به رقم 144 میلیون دلار رسیده است. این کمک‌ها به چند گروه از جمله موسسه «دایرکت رلیف»، «کمیسر عالی پناهجویان سازمان ملل»، «صندوق کودکان سازمان ملل» و «برنامه جهانی غذا» اهدا می‌شود.

اقدامات اپیک گیمز تنها یکی از تلاش‌های دنیای توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدیویی برای کمک به شهروندان اوکراین است. ماه گذشته، شرکت Riot Games به عنوان توسعه‌دهنده League of Legends در مجموع 5.4 میلیون دلار، حدود 1000 بازی در پلتفرم Itch.io بیش از 6 میلیون دلار و Humble Bundle نزدیک به 20 میلیون دلار برای این هدف کمک مالی گردآوری کردند.

فورتنایت

ایکس باکس به فورتنایت کمک می‌کند

اپیک گیمز قبلا گفته بود که واحد ایکس باکس مایکروسافت هم در این برنامه همراه آن‌ها خواهد بود و سهم خودش از پرداخت‌های درون برنامه‌ای این بازی را به اوکراین اهدا می‌کند. این شرکت گفته بود که منتظر نمی‌ماند تا مبالغ دریافتی در این بازه زمانی به دست شرکت برسد، چون این فرآیند ممکن است کمی طول بکشد. در عوض، اپیک از منبع دیگری معادل این سرمایه را به اوکراین می‌فرستد تا کمک‌ها هرچه زودتر به دست نیازمندان برسد. پرداخت‌های درون برنامه‌ای یکی از منابع درآمد اصلی این بازی محسوب می‌شوند.

فصل دوم از چپتر سوم فورت‌نایت از تاریخ 28 اسفند آغاز شده و تا 13 خرداد ادامه پیدا می‌کند. تفاوت اصلی این فصل با فصول قبلی در اضافه شدن حالت تازه‌ای بدون قابلیت ساخت و ساز است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • molavy
    molavy | ۱۶ فروردین ۱۴۰۱

    آفرین، یک دهنش رو هم بدن یمن های قحطی زده
    حواسم نبود، مردم یمن آدم نیستن که

مطالب پیشنهادی