ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

مشخصات و امکانات پژو ۲۰۶ تیپ ۳ سقف شیشه ای ایران خودرو؛ نسخه گران قیمت تیپ 2 + تهویه اتوماتیک

پژو 206 تیپ دو مدت هاست که به ارزانترین محصول ایران خودرو تبدیل شده است و حالا این شرکت در راستای افزایش قیمت ها ابتکاری تکراری به خرج داده و می خواهد این خودرو را ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | ۲۰:۳۰

پژو 206 تیپ دو مدت هاست که به ارزانترین محصول ایران خودرو تبدیل شده است و حالا این شرکت در راستای افزایش قیمت ها ابتکاری تکراری به خرج داده و می خواهد این خودرو را با سقف شیشه ای و قیمت بالاتر تحت عنوان پژو 206 تیپ 3 سقف شیشه‌ای راهی بازار کند.
206 هاچ‌ بک 24 سال قبل، از سوی شرکت خودروسازی پژو در فرانسه وارد بازار خودرو شد. حدود چهار سال بعد هم پای این خودرو به ایران باز شد. در این میان تیپ 3 نیز در همان سال‌های نخستین کارش را در جاده‌ها آغاز کرد و در نهایت ابتدای سال 1391 از دور خارج شد. حالا شرکت ایران خودرو با افزودن سقف شیشه‌ای و برخی امکانات قرار است این هاچ‌بک را دوباره روانه بازار کند.

آپشن ها و امکانات پژو 206 تیپ 3 با سقف شیشه‌ای

پژو 206 تیپ 3 با سقف شیشه‌ای از موتور 1400 سی سی TU٣ و گیربکس دستی بهره می‌برد و دارای امکانات و سطح تجهیزات مناسب است.
در مورد ارتقا و توسعه پژو 206 تیپ 3 می‌شود گفت که قدری بزرگ نمایی صورت گرفته است. در واقع تغییرات این خودرو نسبت به مدل 20 سال قبل آنچنان قابل توجه نیست که حتی به چشم بیاید.
مهمترین ویژگی‌های پژو 206 تیپ 3 با سقف شیشه‌ای شامل، دارای موتور کم مصرف TU٣، سقف شیشه‌ای، ترمز عقب کاسه ای، رینگ آلومینیومی، شیشه بالابرهای برقی جلو و عقب، آینه‌های جانبی برقی با قاب همرنگ بدنه، سیستم تهویه اتوماتیک، رادیو پخش با 4 بلندگو، آنتن اکتیو و پشت سری‌های‌ صندلی‌های جلو و عقب است.
در بخش فنی نیز چیز خاصی تغییر نکرده است. در واقع پژو 206 تیپ 3 سقف با شیشه‌ای به همان پیشرانه ۱.۴ لیتری TU۳ مجهز است که در نسخه پایه آن موجود است و در حال حاضر تیپ 2 نیز از آن بهره می‌برد. این پیشرانه توانایی تولید قدرتی برابر با 75 اسب بخار با 118 نیوتن متر گشتاور را دارد.
البته امکانات قدیمی همچون کولر اتوماتیک، 2 کیسه هوای راننده و سرنشین، سیستم صوتی با قابلیت پشتیبانی از سی دی و سیستم ترمز ضد قفل ABS (ترمز‌های عقب همچنان کاسه‌ای) در نسخه جدید پژو 206 تیپ 3 وجود دارد.

قیمت پژو 206 تیپ 3 سقف شیشه ای

ایران خودرو هنوز قیمت نهایی مدل سقف شیشه ای این خودرو را اعلام نکرده است اما آنطور که از شواهد امر پیداست این شرکت قیمت 181 میلیون و 248 هزار تومان را برای 206 سقف پانوراما تعیین کرده است که البته احتمالا این قیمت در بازار حدود هفتاد الی یکصد میلیون تومان افزایش خواهد یافت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی