ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

«نیما نامداری» مدیرعامل کارنامه شد

کارنامه که یکی از شرکت‌های گروه هزاردستان است، «نیما نامداری» را به عنوان مدیرعامل خود معرفی کرد. پیش از این «شهرام شاهکار» مدیرعاملی کارنامه را به عهده داشت و از این پس به عنوان عضو ...

شیدا ملکی
نوشته شده توسط شیدا ملکی | ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۳:۵۵

کارنامه که یکی از شرکت‌های گروه هزاردستان است، «نیما نامداری» را به عنوان مدیرعامل خود معرفی کرد. پیش از این «شهرام شاهکار» مدیرعاملی کارنامه را به عهده داشت و از این پس به عنوان عضو هیئت مدیره در این مجموعه به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

«کارنامه» شرکتی بیرون آمده از دل «دیوار» بوده و با تمرکز بر کارشناسی خودرو و همچنین ارائه سرویس‌های خرید سفارشی و فروش سفارشی خودرو، فعالیت خود را از زمستان سال 1398 آغاز کرده است.

نامداری که به تازگی عهده‌دار سمت مدیرعاملی کارنامه شده، پیش از این عضو هیئت‌مدیره‌ دیوار و مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری جسورانه جوانه بوده است. او دانش‌آموخته دانشگاه‌های علم‌وصنعت و شهیدبهشتی بوده و بنیانگذار شرکت سرمایه‌گذاری بلوط است.

کارنامه

پیش از این، «شهرام شاهکار» مدیرعاملی کارنامه را به عهده داشت. حال با انتصاب نامداری به مدیریت عاملی کارنامه، شاهکار به عنوان عضو هیئت مدیره در این مجموعه حضور خواهد داشت.

گفتنی است دیجیاتو در هفتمین قسمت از سری دوم آنتک به سراغ «نیما نامداری»، رفته بود و او درباره روند کار و همچنین ارتباطش با مجموعه هزار دستان هم توضیحاتی ارائه داده بود.

نامداری در این گفت‌وگو با اشاره به تولد شرکت‌های مختلف از دل دیوار و بازار، گفت: «مدل استارتاپ فکتوری برای گروه هزاردستان بهترین ساختار نبوده و این مجموعه نیاز به سرمایه‌گذاری روی تیم‌های بیرونی داشته است.»

نامداری از آن دست فعالان اکوسیستم نوآوری کشور است که بر این باور است، خودتحریمی از تحریم‌ها آسیب‌زایی بیشتری دارد. همچنین نامداری روند رگولاتوری را مورد انتقاد قرار داده و بر این باور است که: «دولتی‌ها و رگولاتوری که از سال‌های قبل تجارب مختلفی را کسب کرده، سخت‌گیری‌های بسیاری روی استارتاپ‌های فعال در حوزه گردشگری و فین‌تک دارند.»

حالا با توجه به سابقه و عملکردی که نامداری در مجموعه‌های قبلی داشته باید دید روند عملکرد او در جریان توسعه کارنامه بر چه اساسی پیش خواهد رفت و کارنامه به عنوان شرکتی که از دل دیوار خارج شده به کجا خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی