ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قابلیت تازه واتساپ بتا
تکنولوژی

قابلیت واکنش به پیام‌ها در واتس‌اپ از ایموجی‌های بیشتری پشتیبانی خواهد کرد

واتس‌اپ در حال توسعه ویژگی‌های زیادی است که یکی از آن‌ها، قابلیت واکنش دادن به پیام‌ها با ایموجی است. طبق گزارش‌های منتشر شده، ظاهرا این ویژگی قرار است در آینده از مجموعه گسترده‌تری از ایموجی‌ها ...

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | ۲۱:۳۰

واتس‌اپ در حال توسعه ویژگی‌های زیادی است که یکی از آن‌ها، قابلیت واکنش دادن به پیام‌ها با ایموجی است. طبق گزارش‌های منتشر شده، ظاهرا این ویژگی قرار است در آینده از مجموعه گسترده‌تری از ایموجی‌ها پشتیبانی کند.

اولین بار در اواخر سال گذشته گزارش‌هایی درباره وجود قابلیت واکنش به پیام‌ها در واتس‌اپ گزارش شده بود و حالا به نظر می‌رسد اپلیکیشن پیام رسان متعلق به شبکه متا قصد تقویت و توسعه ویژگی خود را دارد. طبق گزارش‌های منتشر شده و به نقل از WABetaInfo واتس‌اپ قصد دارد تنوع تعداد ایموجی‌های در نظر گرفته شده این قابلیت را افزایش دهد.

انتخاب ایموجی موردنظر برای واکنش در واتس‌اپ

قابلیت تازه واتساپ بتا

طبق تصویر به اشتراک گذاشته از آپدیت جدید نسخه بتا اپلیکیشن واتس‌اپ، گزینه جدیدی در نوار ایموجی‌ها ظاهر خواهد شد (علامت مثبت) تا کاربران بتوانند شکلک مورد نظر خود را به لیست واکنش‌ها اضافه کنند. با این حال، ظاهرا این دکمه هنوز عملکرد مربوط به خود را دریافت نکرده است، بنابراین نمی‌توان جزئیات بیشتری درباره آن به اشتراک گذاشت.

قابلیت ارائه واکنش به پیام‌ها از مدت‌ها پیش در نسخه‌ها بتا این اپلیکیشن قابل دسترسی بوده و نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. با این وجود هنوز در دسترس نسخه عمومی قرار نگرفته است.

این ویژگی ظاهرا در نسخه بتا 2.22.9.4 اپلیکیشن اندروید واتس‌اپ مشاهده شده و با توجه به اینکه هنوز به طور رسمی رونمایی نشده، مشخص نیست که چه زمانی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

اخیرا اخبار زیادی درباره واتس‌اپ و قابلیت‌های جدیدی یا در حال آزمایش آن منتشر شده بود. از جمله موارد قابل توجه می‌توان به محدود کردن تعداد پیام‌های فوروارد شده، رابط دوربین جدیدی برای کاربران اندروید و امکان ارسال پیام بدون نیاز به ذخیره شماره موبایل اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی