ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

وان پلاس نورد 2T
تکنولوژی

تصاویر و مشخصات وان‌پلاس نورد 2T منتشر شد: دیمنسیتی 1300 و دوربین 50 مگاپیکسلی

به‌زودی اعضای جدیدی به سری وان‌پلاس نورد اضافه می‌شوند. یکی از این اعضا احتمالا وان پلاس نورد 2T خواهد بود. به‌تازگی رندرهای با کیفیتی از این گوشی به همراه مشخصات آن منتشر شده‌اند. پیش‌تر جزئیاتی ...

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ | ۲۰:۰۰

به‌زودی اعضای جدیدی به سری وان‌پلاس نورد اضافه می‌شوند. یکی از این اعضا احتمالا وان پلاس نورد 2T خواهد بود. به‌تازگی رندرهای با کیفیتی از این گوشی به همراه مشخصات آن منتشر شده‌اند.

پیش‌تر جزئیاتی از مشخصات احتمالی OnePlus Nord 2T منتشر شده بودند. حال خبر دیگری منتشر شده که این مشخصات را تأیید می‌کند و جزئیات دیگری را نیز با ما به اشتراک می‌گذارد. از سوی دیگر تصویر واضحی از این گوشی نیز منتشر شده است.

وان پلاس نورد 2T و مشخصات فاش شده از آن

وان پلاس نورد 2T

بر اساس گزارشی که اخیرا منتشر شده، انتظار می‌رود وان‌پلاس به‌زودی از گوشی OnePlus Nord 2T رونمایی کند. این گوشی احتمالا یک گوشی قاتل پرچمدار خواهد بود. حال پیش از معرفی رسمی دستگاه مذکور، رندرها و مشخصات تکمیلی آن در دسترس ما قرار گرفته‌اند.

ابتدا اجازه بدهید تا نگاهی به طراحی لو رفته این گوشی داشته باشیم. روی قاب جلویی دستگاه از نمایشگر 6.43 اینچی AMOLED با حاشیه‌های نازک در اطراف و حفره‌ای در سمت چپ استفاده شده است. رزولوشن این نمایشگر احتمالا +Full HD خواهد بود.

پس از این‌ها نوبت به قاب پشتی می‌رسد؛ جایی که با یک ماژول دوربین متفاوت و تغییر یافته مواجه می‌شویم. ماژول دوربین دستگاه متشکل از سه حسگر بوده که یکی در بالا و دوتای دیگر در پایین قرار گرفته‌اند. چینش دوربین اصلی این گوشی واقعا عجیب و غریب است.

احتمالا دوربین اصلی این گوشی سه‌گانه و متشکل از حسگرهای 2+8+50 مگاپیکسلی با حسگر اصلی سونی IMX766 باشد. دوربین سلفی آن نیز احتمالا از حسگر 32 مگاپیکسلی سونی IMX709 بهره خواهد برد.

احتمال می‌رود که این دستگاه با تراشه مدیاتک دیمنسیتی 1300 روانه بازار شود. حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR4X و 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 نیز این تراشه را همراهی خواهند کرد.

وان‌پلاس از باتری با ظرفیت 4500 میلی‌آمپر‌ساعتی در این گوشی استفاده خواهد کرد. نکته جذابی که در مورد این باتری وجود دارد، پشتیبانی احتمالی آن از فناوری شارژ 80 واتی است. وان پلاس نورد 2T از اسپیکر استریو با پشتیبانی از فناوری Dolby بهره می‌برد اما خبری از جک هدفون در آن نخواهد بود.

دیدگاه شما نسبت به ویژگی‌های احتمالی این گوشی چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی