ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل پناهجوی اوکراینی
تکنولوژی

اپراتورهای اروپایی هزینه رومینگ را برای کاربران اوکراینی به حداقل می‌رسانند

دویچه تلکام و گروهی از چند شرکت مخابراتی اروپایی هزینه عمده‌فروشی رومینگ را به مدت سه ماه برای کاربران اوکراینی به حداقل می‌رسانند تا پناهجویانی که در جاده و کشورهای مختلف سرگردان شده‌اند بتوانند با ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | ۲۲:۳۰

دویچه تلکام و گروهی از چند شرکت مخابراتی اروپایی هزینه عمده‌فروشی رومینگ را به مدت سه ماه برای کاربران اوکراینی به حداقل می‌رسانند تا پناهجویانی که در جاده و کشورهای مختلف سرگردان شده‌اند بتوانند با هزینه کمتر با خانواده و دوستان خود ارتباط برقرار کنند.

به گزارش یورونیوز، اورنج، وودافون و 20 شرکت اروپایی دیگر از جمله برندهایی هستند که اخیرا تصمیم گرفته‌اند به اوکراینی‌ها اجازه برقراری تماس رایگان بدهند و هزینه‌های رومینگ را تقریبا از روی دوش آن‌ها بردارند. هزینه رومینگ معمولا برای برقراری ارتباط با اپراتورها در کشورهای خارجی پرداخت می‌شود.

البته هزینه رومینگ به طور کامل حذف نمی‌شود و قرار است تا حد ممکن پایین بیاید. هزینه پایان‌یابی (Termination) که برای تکمیل تماس‌های خروجی در شبکه‌های مخابراتی انجام می‌شود هم قرار است برای شماره‌های اوکراینی کمتر شود. میزان این کاهش هزینه‌ها دقیقا مشخص نیست و به هر شرکت و قراردادی که با مشتریان وجود دارد، برمی‌گردد.

موبایل پناهجوی اوکراینی

کمیسیون اروپا: بقیه شرکت‌ها هم به این طرح بپیوندند

«مارگرت وستاگر»، معاون کمیسیون اروپا از سایر شرکت‌ها هم خواسته تا در این اقدام سهیم شوند. او می‌گوید: «از شرکت‌ها برای انجام اقدامات مشابهی که می‌توانند در این شرایط خارق‌العاده تفاوت واقعی ایجاد کنند، استقبال می‌کنیم.» از دیگر شرکت‌هایی که تاکنون متعهد به اجرای این برنامه شده‌اند می‌توانیم به Bouygues، «فست‌وب»، «ایلیاد»، «کی‌پی‌ان»، «لیبرتی گلوبال»، «مس‌موویل»، «پولکومتل»، «تلفونیکا»، «تلنور»، «تلیا کمپانی»، Three Group و TIM اشاره کنیم. انجمن اپراتورهای شبکه مجازی موبایل MVNO Europe و هر سه اپراتور موبایل اوکراین هم به این برنامه پیوسته‌اند.

اتحادیه اروپا همچنین به‌تازگی در دور جدید تحریم‌های روسیه که به دنبال تهاجم این کشور به اوکراین در نظر گرفته شده، کیف پول‌های رمزارزی روس را به فهرست تحریم‌ها اضافه کرده تا مطمئن شود که راهی برای نقل و انتقال پول به این کشور وجود ندارد. این اتحادیه همچنین فروش اسکناس و اوراق بهادار قابل انتقال را نه تنها به روسیه بلکه به کشور بلاروس که متحد کرملین محسوب می‌شود، ممنوع اعلام کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • molavy
    molavy | ۲۲ فروردین ۱۴۰۱

    وای چه عالی، بعد اینکه خونشون با خاک یکی شد میتونن یک زنگ ارزون بزنن

مطالب پیشنهادی