ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دستگاه تصفیه آب شیائومی
تکنولوژی

شیائومی از دستگاه تصفیه آب هوشمند جدیدی با شیر مجهز به نمایشگر رونمایی کرد

شیائومی‌ دستگاه جدیدی با نام MIJIA Water Purifier 1000G را معرفی کرده که می‌تواند به شیوه قابل اطمینانی آب مورد استفاده افراد را تصفیه کند. نکته قابل اشاره دیگر اینکه، شیر آبی‌ که همراه با ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰

شیائومی‌ دستگاه جدیدی با نام MIJIA Water Purifier 1000G را معرفی کرده که می‌تواند به شیوه قابل اطمینانی آب مورد استفاده افراد را تصفیه کند. نکته قابل اشاره دیگر اینکه، شیر آبی‌ که همراه با دستگاه تصفیه آب شیائومی عرضه می‌شود، دارای یک نمایشگر هوشمند است که برخی پارامترها و اطلاعات اولیه فیلترها را نشان می‌دهد.

مشخصات دستگاه تصفیه آب شیائومی

دستگاه تصفیه آب شیائومی دارای سرعت خروجی آب‌ 2.65 لیتر در دقیقه است. با وجود چنین قابلیتی، دستگاه می‌تواند یک فنجان آب 150 میلی‌لیتری را تنها در 3.5 ثانیه پر کند. همچنین با این وجود می‌توان گفت دستگاه تصفیه آب شیائومی نیازهای روزانه یک خانواده بزرگ را برآورده می‌کند.

چینی‌ها در دستگاه جدید خود از یک «عنصر فیلتر کامپوزیت پنج در یک» در ترکیب با یک «عنصر فیلتر اسمز معکوس» (RO) استفاده کرده تا باکتری‌ها و فلزات سنگین موجود در آب را به طور کاملا موثری فیلتر کند. در همین حال و برای افزایش اطمینان، شیائومی از یک فناوری استفاده کرده تا در مواقع غیرفعال، آب فیلتر شده یک بار دیگر به غشای RO برگردانده می‌شود و عنصر فیلتر چندین بار شسته می‌شود تا کیفیت و طعم آن بهبود یابد.

دستگاه تصفیه آب شیائومی

عمر مفید عنصر فیلتر کامپوزیت 2 سال و عمر مفید عنصر فیلتر RO به 5 سال می‌رسد. شیائومی همچنین اعلام کرده نسبت آب دارای آلاینده به آب سالم آن 3:1 است و همچنین زمانی که کیفیت آب نسبتا کم است می‌تواند به 2:1 نیز برسد. بنابراین، در مقایسه با دستگاه‌های تصفیه آب معمولی، سالانه حدود 2433 لیتر آب صرفه‌جویی می‌کند.

این دستگاه با برچسب قیمتی 361 دلار روانه بازار خواهد شد و پیش فروش آن از 15 آوریل (26 فروردین) آغاز می‌شود. همچنین این تصفیه آب از جمله دستگاه‌های هوشمند شیائومی محسوب می‌شود، به این معنی که با اپلیکیشن Mijia در هر زمانی می‌توان روی گوشی موبایل خود وضعیت آب را بررسی کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی