ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مدل جدید باتری پرتابل Anker
تکنولوژی

شرکت Anker از بزرگ‌ترین باتری پرتابل خود با وزن 19 کیلو رونمایی کرد

شرکت «انکر» (Anker) از باتری 1400 دلاری پاور هاوس 757 با توان 1500 وات که در واقع جدیدترین باتری پرتابل Anker است که احتمالا پیشرفته‌ترین مدل موجود محسوب می‌شود، رونمایی کرد.   گفتنی است ظرفیت ...

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۲:۰۰

شرکت «انکر» (Anker) از باتری 1400 دلاری پاور هاوس 757 با توان 1500 وات که در واقع جدیدترین باتری پرتابل Anker است که احتمالا پیشرفته‌ترین مدل موجود محسوب می‌شود، رونمایی کرد.  

گفتنی است ظرفیت باتری Lithium Iron Phosphate (LiFePO4) برابر با 1229 کیلو وات است. طبق ادعای سازندگان این باتری سریع‌تر شارژ می‌شود، عمر بیشتری دارد و ایمن‌تر از باتری‌های لیتیوم یونی موجود در بازار است.

مدل جدید باتری پرتابل Anker

گفتنی است که باتری‌های LiFePO4 فناوری جدیدی در این حوزه به شمار نمی‌روند و به علت عدم نیاز به تعویض مداوم و ایمنی بیشتر در برابر آتش‌سوزی، در برخی خودروهای برقی از آنها استفاده می‌شود. نکته منفی این باتری‌ها وزن آنها در مقایسه با باتری‌های لیتیوم یونی است و به همین دلیل مصرف‌کنندگان قید آنها را می‌زنند.

برای مثال پاور هاوس 757 نزدیک 20 کیلوگرم وزن دارد، مقداری که حدود 2 برابر باتری پرتابل 1000 کیلوواتی Jackery است و مدل ساخت Anker در ازای این وزن بالاتر تنها 20 درصد ظرفیت بیشتری دارد.

با این وجود استفاده از LiFePO4 در باتری‌های پرتابل رو به افزایش است چراکه طول عمر کلی آنها برابر با 3000 دفعه شارژ و همینطور پر شدن آنها تا مقدار 80 درصد تنها یک ساعت زمان نیاز دارد.

سایر ویژگی‌های باتری پرتابل Anker 757 Powerhouse   

طبق اخبار بدست آمده این باتری می‌تواند با استفاده از یک USB-C PD شارژی 100 واتی را برای یک لپ‌تاپ قدرتمند فراهم کند، این دستگاه همچنین دارای 3 پریز برق سه‌تایی، 3 پریز برق دوتایی، چهار درگاه USB-A که هرکدام 12 وات هستند و همچنین دارای یک درگاه فندک ماشین نیز هست.

لازم به ذکر است این مدل می‌تواند با استفاده از صفحه خورشیدی سه قلوی 300 واتی Anker ظرف مدت 3.6 ساعت به شارژ 80 درصد برسد که به ادعای سازنده سریع‌تر از رقبایش است.

 همچنین سازندگان گفته‌اند محصول‌شان حتی بعد چرخه 3000 بار شارژ شدن نیز می‌تواند به شارژ 100 درصدی برسد. آنها حتی می‌گویند اگر این دستگاه با شارژ کامل یک سال تمام بدون استفاده بماند، در صورت مراجعه به آن بایست 62 درصد از شارژ آن باقی مانده باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی