ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سری گلکسی S20
تکنولوژی

کاربران از بازگشت مشکل نمایشگر گلکسی S20 شکایت دارند

نمایشگر گوشی‌های پرچمدار سامسونگ معمولا یکی از نقاط قوت آن‌هاست، اما این گوشی‌ها بی‌نقص هم نیستند. پیش‌تر نمایشگر سری گوشی‌‌های گلکسی S20 دچار مشکل شده بود که در نهایت برطرف شد. حال کاربران از بازگشت ...

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۰

نمایشگر گوشی‌های پرچمدار سامسونگ معمولا یکی از نقاط قوت آن‌هاست، اما این گوشی‌ها بی‌نقص هم نیستند. پیش‌تر نمایشگر سری گوشی‌‌های گلکسی S20 دچار مشکل شده بود که در نهایت برطرف شد. حال کاربران از بازگشت این مشکل به یک شکل دیگر خبر می‌دهند.

تابستان سال قبل کاربران سری گلکسی S20 از وجود مشکلاتی در بخش نمایشگر آن گزارش داده بودند. سامسونگ در نهایت متوجه این موضوع شد و به همین ترتیب، به‌روزرسانی‌ای برای رفع اشکال ارائه کرد اما ظاهرا مشکل نمایشگر سری گلکسی S20 مجددا بازگشته است.

مشکل نمایشگر گوشی‌های سری گلکسی S20

سری گلکسی S20

به گزارش SamMobile کاربران سری گلکسی S20 به صورت ناگهانی با خط‌های سبز یا صورتی روی نمایشگر دستگاه خود مواجه می‌شوند. به گفته برخی از کاربران، این مشکل پس از نصب به‌روزرسانی جدید ظاهر شده است اما در مقابل برخی شواهد حاکی از این هستند که مشکل مذکور اصلا نرم‌افزاری نیست. سامسونگ هنوز واکنش رسمی در رابطه با این موضوع نشان نداده و موضع این کمپانی هنوز مشخص نشده است.

هم‌اکنون بیش از دو سال از عمر دستگاه‌های سری Galaxy S20 گذشته و بسیاری از مدل‌هایی که در دست کاربران قرار دارد فاقد گارانتی هستند. به هر حال این دستگاه‌ها از همان ابتدا مشکلاتی در بخش نمایشگر داشته‌اند که سبب نارضایتی مشتریان شده است.

مشکلات پیشین نمایشگر این گوشی‌ها به قدری گسترده بودند که در برخی موارد کاربران را مجبور به تعویض پنل نمایشگر دستگاه می‌کردند.

اگر این دستگاه‌ها نیاز به تعویض پنل نمایشگر داشته باشند، مطمئنا کاربران ملزم به پرداخت هزینه بسیار زیادی هستند. بنابراین باید دید سامسونگ به چه صورت مسئولیت این مشکل را بر عهده خواهد گرفت و برای برطرف کردن مشکل دستگاه مشتریان خود چه برنامه‌ای دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی