ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مرورگر رمزارز اوپرا به iOS می‌آید
تکنولوژی

اوپرا «مرورگر کریپتو» خود را برای iOS عرضه کرد

کمپانی نرم‌افزاری اوپرا پروژه مرورگر رمزارز یا Crypto Browser خود را روی iOS هم آورد. این مرورگر پیش از این برای مک، ویندوز و اندروید موجود بود و در کنار ایجاد دسترسی کاربرپسند به خدمات ...

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | ۲۳:۳۰

کمپانی نرم‌افزاری اوپرا پروژه مرورگر رمزارز یا Crypto Browser خود را روی iOS هم آورد. این مرورگر پیش از این برای مک، ویندوز و اندروید موجود بود و در کنار ایجاد دسترسی کاربرپسند به خدمات Web3، دارای یک والت داخلی نیز هست.

همانطور که توسط کمپانی اوپرا نیز مورد اشاره قرار گرفته، استاندارد Web3 که یک فناوری بر مبنای بلاکچین است، طی سال‌های اخیر رشد قابل‌ ملاحظه‌ای داشته و این گسترش به شکل تصاعدی در حال افزایش است. همین امر موجب شد تا کمپانی اوپرا در نهایت روی ساخت یک مرورگر اختصاصی برای کاربران حوزه رمزارز و سایر پلتفرم‌های غیرمتمرکز سرمایه‌گذاری کند.

مرورگر رمزارز اوپرا به iOS می‌آید

«یورگن آرنسن»، معاونت مدیرعامل اجرایی اوپرا می‌گوید:

«توجه به Web3 در حال افزایش است. پروژه مرورگر رمزارز اوپرا جهت ساده‌سازی تجربه کاربر در فضای Web3 راه افتاده که برای کاربران عادی گیج‌کننده محسوب می‌شود. اوپرا بر این باور است که برای بهره‌برداری از حداکثر قابلیت‌های Web3 و استفاده گسترده از آن، روش استفاده از فناوری مذکور نیز باید آسان باشد.»

تفاوتی میان نسخه‌های مرورگر کریپتو اوپرا وجود دارد؟  

بنا به اخبار منتشر شده، نسخه iOS این مرورگر با همان قابلیت‌های آشنای موجود در نسخه‌های دسکتاپ و اندروید عرضه خواهد شد. یکی از این قابلیت‌ها، والت داخلی است که از اکوسیستم‌های اتریوم، پلی‌گان و سلو پشتیبانی می‌کند و قرار است در آینده گزینه‌های بیشتری به موارد تحت پشتیبانی آن اضافه شوند.

مرورگر رمزارز اوپرا به iOS می‌آید

این مرورگر همچنین به کاربران اجازه خرید، فروش و انتقال توکن‌های بلاکچین را نیز می‌دهد. لازم به ذکر است که شما با استفاده از این مرورگر به NFT های مبتنی بر Web3 نیز دسترسی خواهید داشت.

مرورگر رمزارز اوپرا همچنین دارای قابلیت «محافظت از استخراج رمزارز» خواهد بود و این امر کدهای Cryptojacking که می‌توانند روی عملکرد آیفون یا آیپد شما در هنگام وب‌گردی تاثیر بگذارند را مسدود می‌کند.

در نهایت بد نیست به این نکته اشاره کنیم که این مرورگر هم اکنون به شکل رایگان از اپ استور قابل دریافت است و روی iOS 13 و نسخه‌های جدیدتر قابل اجراست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی