ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

انتخابات انجمن صنفی کسب‌و‌کار‌های اینترنتی 22 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود

انتخابات هیئت‌مدیره در نوبت دوم مجمع عادی انجمن صنفی کسب‌وکار‌های اینترنتی (فروشگاه‌های اینترنتی شهر تهران)، پنجشنبه 22 اردیبهشت امسال برگزار خواهد شد. به گزارش دیجیاتو و به نقل از روابط عمومی این انجمن، انجمن صنفی ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | ۰۸:۴۵

انتخابات هیئت‌مدیره در نوبت دوم مجمع عادی انجمن صنفی کسب‌وکار‌های اینترنتی (فروشگاه‌های اینترنتی شهر تهران)، پنجشنبه 22 اردیبهشت امسال برگزار خواهد شد.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از روابط عمومی این انجمن، انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه‌های اینترنتی (کسب‌و‌کارهای اینترنتی) شهر تهران از همه اعضای این انجمن دعوت می‌کند در جلسه مجمع عادی نوبت دوم که در ساعت 10 روز پنجشنبه مورخ 1401/02/22 در محل سالن همایش‌های مدیریت صنعتی حضور به‌هم رسانند. حضور اعضا با همراه داشتن گواهی عضویت و کارت ملی عضو (مطابق با نام درج شده در گواهی عضویت) امکان‌پذیر است.

علاوه بر برگزاری انتخابات هیئت‌مدیره و بازرسان، ارائه گزارش عملکرد هیئت‌مدیره، خزانه‌دار و بازرس نیز در دستور کار جلسه مجمع نوبت دوم این انجمن قرار دارد.

انتخابات انجمن صنفی

اعضای انجمن صنفی کسب‌و‌کارهای اینترنتی برای شنیدن گزارش عملکرد و حضور در انتخابات، می‌توانند به خیابان شیخ بهایی جنوبی، شهرک والفجر، خیابان ایرانشناسی، خیابان نهم، پلاک ۶ سالن همایش‌های مدیریت صنعتی مراجعه کنند.

گفتنی است انجمن کسب و کارهای اینترنتی می کوشد تا با ایجاد بستری مناسب برای تمامی نقش آفرینان فعال در اکوسیستم فناوری اطلاعات علاوه بر اینکه به حمایت کسب و کارهای فعال بپردازد؛ بستری حمایت گر و پویا جهت رشد شرکت‌های نوپا و استارتاپ‌ها باشد.

انجمن اعتقاد دارد حضور حمایت گر دولت در این عرصه ضامن رشد و توسعه این اکوسیستم است از همین رو ماموریت خود می‌داند با حضور در مجامع دولتی و قانونگذاری و با ارائه دغدغه‌ها، در نقش آفرینی دولتی موثر باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی