ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

توکن
تکنولوژی

فروش مجموعه NFT «مون بردز» رکورد زد: 280 میلیون دلار در دو روز

مجموعه «مون بردز» (Moonbirds) توانست در عرض 48 ساعت از زمان عرضه توکن‌های NFT خود توجه کاربران را به خود جلب کند و حجم معاملات 280 میلیون دلاری را رقم بزند تا صدرنشین NFT‌های بازار ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

مجموعه «مون بردز» (Moonbirds) توانست در عرض 48 ساعت از زمان عرضه توکن‌های NFT خود توجه کاربران را به خود جلب کند و حجم معاملات 280 میلیون دلاری را رقم بزند تا صدرنشین NFT‌های بازار با بیشترین حجم معاملات شود.

داده‌های وب سایت nftgo نشان می‌دهد که مجموعه مون بردز در جایگاه 12 در بین بهترین مجموعه‌های NFT بازار قرار دارد و با عرضه مجموعه جدید خود توانست بیشترین حجم معاملات را از آن خود کند.

داده‌های آماری وب‌سایت CryptoSlam نیز نشان می‌دهد که معاملات اولیه فروش این توکن‌های جدید مون بردز توانسته چنین رقمی را به ثبت برساند. مجموعه Moonbirds شامل حدود 10 هزار تصویر می‌شود. روز اول فروش هر NFT به قیمت 7600 دلار معادل حدود 2.5 اتر بود و تا حدود 8 درصد نیز قیمت NFT‌‌ها رشد کرد. وب‌سایت PROOF Collective در نهایت موفق شد حدود 7875 توکن NFT را برای فروش از طریق یک لیست مجاز منتشر کند. علاوه بر این، 2000 تصویر دیگر به صورت رایگان به دارندگان مجوز عضویت PROOF Collective NFT اعطا شد.

فروش NFT‌های مون بردز رکورد زد

داده‌های وب سایت Dune Analytics نشان می‌دهد که بازار پیشرو NFT در OpenSea، طی ۴۸ ساعت گذشته بیشترین حجم معاملات خود را در مقایسه با دو ماه گذشته ثبت کرده است و به ارزش 177 میلیون دلار از معاملات اتریوم رسیده است.

در زمان نوشتن این مطلب، ارزان‌ترین NFT‌ موجود در مجموعه Moonbirds به ارزش 19.8 اتریوم  یعنی حدود 59000 دلار فهرست شده است. گفتنی است طی ۴۸ ساعت گذشته یک NFT در این مجموعه یعنی Moonbirds #7963 به قیمت 135 اتریوم یعنی رقمی بیش از 403,000 دلار فروخته شده. این در حالی است که یک جفت NFT دیگر به قیمت 130 اتریوم به فروش رسید.

مجموعه Moonbirds توانست از نظر حجم معاملات صدرنشین بازار NFT شود. گفتنی باشگاه قایق بادبانی Mutant Ape با حدود 34.6 میلیون دلار معامله در هفته گذشته در رتبه دوم قرار دارد، در حالی که فروش Moonbirds در دو روز به 280 میلیون دلار رسیده است.

NFT
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی