ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فروش ضعیف آیفون SE 3
تکنولوژی

استقبال سرد خریداران از آیفون SE 3؛ گوشی مقرون به‌صرفه اپل در بازار شکست می‌خورد؟

تحلیلگران متعددی اخیرا عنوان کرده‌اند که آیفون SE 3 فروشی پایین‌تر از انتظارات اپل داشته و حالا یک بررسی از اپراتورهای سراسر آمریکا، عملکرد ناامیدکننده این گوشی جدید اپل در بازار را تایید می‌کند. بنابر ...

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۰

تحلیلگران متعددی اخیرا عنوان کرده‌اند که آیفون SE 3 فروشی پایین‌تر از انتظارات اپل داشته و حالا یک بررسی از اپراتورهای سراسر آمریکا، عملکرد ناامیدکننده این گوشی جدید اپل در بازار را تایید می‌کند.

بنابر اخبار، این بررسی توسط گروه پژوهشی Wave7 از اپراتورهای سراسر آمریکا انجام شده و مشخص کرده که تقاضا برای آیفون SE جدید ضعیف‌تر از میزان تقاضا برای نسل پیشین SE نسبت به زمان مشابه در سال گذشته است. 56 درصد فروشندگان، فروش این مدل را ناامیدکننده عنوان کرده‌اند و تنها 8 درصد آنها عملکرد مدل مذکور را قوی توصیف کرده‌اند.

یکی از فروشندگان ورایزن در گفتگو با Wave7 اعلام کرد: «بسیاری از مردم حتی خبر ندارند که آیفون SE 3 به بازار عرضه شده»، موردی که مستقیما به فقدان تبلیغات مناسب از سوی اپل بازمی‌گردد.

فروش ضعیف آیفون SE 3

علت فروش ضعیف آیفون SE 3 چیست؟

گفتنی است که کانال یوتیوب اپل تنها یک ویدیو با محوریت آیفون SE 3 دارد که آن هم همان ویدیویی است که طی رویداد Peak Performance در تاریخ 17 اسفند به نمایش درآمد. از این تاریخ به بعد کمپانی اپل علیرغم به اشتراک‌ گذاشتن ویدیو‌هایی درباره آیپد ایر جدید یا اپل کارت، مورد دیگری برای آیفون SE 3 منتشر نکرد.

علاوه بر اطلاع‌رسانی و تبلیغات ضعیف، عامل دیگری که از اشتیاق خریداران کاسته احتمالا اندازه کوچک این گوشی است. این آیفون با نمایشگر 4.7 اینچی کوچک‌ترین آیفون فروخته شده توسط اپل است. البته عده‌ای از کارشناسان و صاحب‌نظران هم «طراحی ظاهری قدیمی» این گوشی را در فروش ضعیفش دخیل دانسته‌اند.

همینطور برخی گزارشات دیگر عنوان کرده‌اند فروش آیفون SE جدید حتی از پیش‌بینی‌های اپل هم پایین‌تر بوده است. طوری که مینگ-چی کو، تحلیلگر شناخته شده محصولات اپل مجبور شد پیش‌بینی خود از فروش 25 الی 30 میلیونی این مدل را تا 15 الی 20 میلیون پایین بیاورد.

با توجه به این وضعیت باید منتظر ماند و دید در صورت افزایش تبلیغات، اپل می‌تواند فروش بالاتر را برای آیفون SE جدید تجربه کند یا اینکه باید منتظر شکست آن باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی