ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

زیردریایی الکتریکی U-Boat
علمی

سفری هیجان‌انگیز به زیر آب با زیردریایی U-Boat Worx

تاکنون زیردریایی‌ها زیادی تولید شده‌اند که البته بیشتر آن‌ها تنها برای اهداف نظامی مورد استفاده قرار می‌گیرد. حالا شرکت هلندی U-Boat Worx از زیردریایی جدید خود رونمایی کرده که به عنوان یک وسیله نقلیه جذاب، ...

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۲۳:۵۶

تاکنون زیردریایی‌ها زیادی تولید شده‌اند که البته بیشتر آن‌ها تنها برای اهداف نظامی مورد استفاده قرار می‌گیرد. حالا شرکت هلندی U-Boat Worx از زیردریایی جدید خود رونمایی کرده که به عنوان یک وسیله نقلیه جذاب، می‌تواند 9 نفر را به زیر آب ببرد.

طبق گزارش‌های منتشر شده، کمپانی هلندی یک زیردریایی جدید با طراحی شبیه به تخم‌مرغ را ارائه کرده است که می‌تواند مسافران را تا اعماق دریا به زیر آب ببرد. نکته قابل توجه اینکه، زیردریایی U-Boat Worx به شیشه‌های کاملا شفافی مجهز شده است، بنابراین باعث می‌شود تا افراد با زاویه دید بسیار گسترده‌ای و بدون محدودیت از عجایب دنیای زیر آب بازدید کنند.

بازدید از اعماق دریا با U-Boat Worx

فضای در نظر گرفته شده برای مسافران بسیار راحت است و مشکلی برای آن‌ها ایجاد نمی‌کند تا سفر خود به زیرآب را با آسایش تجربه کنند.

هرچند این زیردریایی برای استفاده به همراه کشتی‌ها طراحی شده اما می‌توان آن را از نزدیک ساحل نیز راه‌اندازی کرد. حتی قابلیتی برای کنترل بی‌سیم زیردریایی الکتریکی U-Boat در نظر گرفته شده که به راننده آن اجازه می‌دهد تا بدون سوار شدن، بتواند آن را تحت کنترل بگیرد.

همان‌طور که گفتیم، با یک خودرو الکتریکی مواجه هستیم، بنابراین U-Boat Worx در آن از یک باتری لیتیوم یونی 62 کیلووات ساعتی استفاده کرده است. این باتری با هر بار شارژ می‌تواند 18 ساعت این زیردریایی را روشن نگه دارد و برای 10 بار شنا در آب طی هر روز بهینه‌سازی شده است.

گفته می‌شود که این زیر‌دریایی سریع‌ترین در نوع خود است و می‌تواند مسافران را با سرعتی بالا حمل کند. توانایی تغییر جهت این زیردریایی بسیار بالاست و می‌تواند بدون محدودیت به هر سمتی حرکت کند. هیچ اطلاعاتی از قیمت و تاریخ عرضه این زیر‌دریایی اعلام نشده، اما انتظار می‌رود که بسیاری از سازمان‌های توریستی از آن استفاده کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی