ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4
تکنولوژی

هدفگذاری سامسونگ برای فروش بیشتر گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4

سامسونگ قصد دارد مطابق برنامه سالانه خود، از نسل جدید گوشی‌های تاشو خود یعنی گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 رونمایی کند. با این حال، غول فناوری کره انتظار دارد تا نسل ...

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

سامسونگ قصد دارد مطابق برنامه سالانه خود، از نسل جدید گوشی‌های تاشو خود یعنی گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 رونمایی کند. با این حال، غول فناوری کره انتظار دارد تا نسل جدید گوشی‌های تاشو آن‌ها دو برابر بیشتر از نسل قبل فروش داشته باشد.

«راس یانگ» به نقل از منبع قابل اعتمادش توضیح می‌دهد که سامسونگ به آینده درخشان گوشی‌های تاشوی خود در سال 2022 بسیار امیدوار است. به همین منظور، کره‌ای‌ها انتظار دارند تا فروش این دستگاه‌ها نسبت به نسل قبل یعنی گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 دوبرابر شود. این دو دستگاه از جهاتی بسیار پیشرفت خواهند کرد و همین امر می‌تواند بزرگ‌ترین دلیل برای رشد فروش آن‌ها باشد.

گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4

کاهش قیمت گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4؟

با این وجود، سامسونگ قصد دارد تولید گوشی‌های تاشو جدید خود را نسبت به نسخه‌های قبلی دو برابر افزایش دهد. این یعنی عرضه گوشی‌های تاشوی جدید سامسونگ گسترده‌تر از همیشه خواهد بود. در نتیجه سامسونگ می‌تواند سهم بیشتری از بازار گوشی‌های تاشو را از آن خود کند. تولید دو برابری این محصولات حتی می‌تواند به معنای کاهش قیمت نهایی آن‌ها باشد که این خبر خوبی به نظر می‌رسد.

با این حال، باید منتظر ارائه اخبار رسمی بیشتری درباره گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 باشیم.

طبق جدیدترین گزارش‌های منتشر شده، سامسونگ بیش از 88 درصد از بازار گوشی‌های تاشو را در اختیار دارد و همچنان به عنوان تولیدکننده اصلی این بازار شناخته می‌شود. درباره نسل جدید گوشی‌های تاشو غول فناوری هوز جزئیات زیادی منتشر نشده است، اما اخیرا شایعه شده بود که ظرفیت باتری آن‌ها نسبت به قبل افزایش پیدا خواهد کرد.

با این حال شاید از سال آینده میلادی و ورود بیشتر شرکت‌های رقیب مانند شیائومی و اوپو به بازار، سامسونگ با کاهش سهم روبه‌رو شود. هرچند رقیب اصلی سامسونگ، آیفون تاشو خواهد بود که هنوز سال‌ها با معرفی‌اش فاصله داریم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی