ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی Mate Xs 2
تکنولوژی

تصاویر و تاریخ معرفی گوشی تاشوی هواوی میت Xs 2 مشخص شد

هواوی قصد دارد گوشی تاشوی هواوی Mate Xs 2 را روز 8 اردیبهشت‌ماه معرفی کند. در این فاصله تصاویری از این دستگاه نیز منتشر شده‌اند. پیش از این انتظار می‌رفت که هواوی جزئیاتی را از ...

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۰

هواوی قصد دارد گوشی تاشوی هواوی Mate Xs 2 را روز 8 اردیبهشت‌ماه معرفی کند. در این فاصله تصاویری از این دستگاه نیز منتشر شده‌اند.

پیش از این انتظار می‌رفت که هواوی جزئیاتی را از گوشی تاشوی Mate X3 به اشتراک بگذارد؛ اما ظاهرا چشم بادامی‌ها تصمیم گرفته‌اند تا دستگاه دیگری با نام هواوی Mate Xs 2 را ارائه دهند. هواوی یک سری اطلاعات رسمی را در مورد این گوشی تاشو به اشتراک گذاشته است.

هواوی Mate Xs 2 طراحی مشابه با نسل قبل خواهد داشت

هواوی Mate Xs 2

گفته شده که هواوی به صورت رسمی تأیید کرده که گوشی تاشوی جدیدش در تاریخ 28 آوریل 2022 (8 اردیبهشت 1401) معرفی خواهد شد. این کمپانی با گوشی Mate X در سال 2019 وارد بازار گوشی‌های تاشو شد. پس از آن محصولات دیگری مانند Mate Xs و Mate X2 نیز در این حوزه توسط هواوی روانه بازار شدند. جدیدترین گوشی تاشوی این کمپانی، هواوی پی 50 پاکت است.

حال قرار است این عنوان به دستگاه دیگری با نام هواوی Mate Xs 2 برسد. گوشی تاشوی مذکور طی رویداد 8 اردیبهشت هواوی در چین رونمایی می‌شود و جزئیاتی از برنامه هواوی برای عرضه جهانی این دستگاه در دسترس نیست.

پیش از هر چیزی، تصاویر و یک سری از مشخصات فنی این گوشی تاشو فاش شده‌اند که به واسطه این موضوع، می‌توانیم چشم‌انداز دقیق‌تری از Mate Xs 2 داشته باشیم. در ابتدا اجازه بدهید تا نگاهی به این تصاویر فاش شده بیندازیم.

هواوی Mate Xs 2

با استناد به این عکس‌ها، می‌توان گفت که Mate Xs 2 در سه رنگ مشکی، طلایی و بنفش به دست مشتریان خواهد رسید. طراحی این گوشی مشابه با هواوی Mate Xs است اما در این بین تفاوت‌هایی نیز وجود دارند. این گوشی تنها از یک نمایشگر تاشو بهره می‌برد و خبری از نمایشگر داخلی یا خارجی نیست.

در حالت تا شده، نمایشگر کوچک می‌شود و ابعاد آن مشابه یک فبلت می‌شود. با باز کردن نمایشگر، ابعاد آن به یک تبلت می‌رسد و می‌توان از فضای بزرگ‌تر نمایشگر استفاده گسترده‌تری داشت.در بالای نمایشگر این گوشی یک حفره تعبیه شده است؛ این حفره وظیفه میزبان از دوربین سلفی را بر عهده می‌گیرد. برخی گفته‌ها از افزایش مقاومت نمایشگر این گوشی در برابر ضربات حکایت دارند.

حال زمان آن است که به سراغ مشخصات فنی فاش شده از Mate Xs 2 برویم. گمانه‌زنی شده که این گوشی تاشو به دوربین اصلی سه‌گانه 8+13+50 مگاپیکسلی تجهیز خواهد شد. دوربین تله‌فوتوی 8 مگاپیکسلی، زوم چند برابری اپتیکال را به ارمغان می‌آورد. دوربین 13 مگاپیکسلی نیز وظیفه ثبت تصاویر فوق‌عریض را دارد.

مانند قبل، این گوشی نیز از قابلیت اتصال به شبکه 5G بی‌بهره خواهد ماند. بنابراین احتمالا باید انتظار استفاده از تراشه اسنپدراگون 888 مدل 4G یا Kirin 9000 4G را داشته باشیم. از دیگر مشخصات احتمالی هواوی Mate Xs 2 می‌توان از باتری 4500 میلی‌آمپر‌ساعتی، پشتیبانی سرعت شارژ 66 واتی و HarmonyOS 2.0.1 پیش‌فرض نام برد.

آیا منتظر ارائه این گوشی تاشو هستید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی